Auto to VW GOLF MK4 1.9 TDI ASZ po programie na 170KM, skrzynia 6-biegów, 2003 rok.
Problem polega na tym, że jak dodaje i ujmuje gazu słychać takie głuche pukniecie w okolicach mechanizmu różnicowego. Następuje to w przedziale prędkości 50 - 120 km/h. i mniej więcej w przedziale obrotów 1500 - 1900. Wymienione są tuleje na wahaczach przednich na pełne, amortyzatory i cała reszta gum są nowe, nigdzie nie ma luzów, prawa półoś wraz z przegubami wymieniona na nową, obie poduszki od skrzyni biegów są nowe i dalej stuka. Sprzęgło wraz z dwumasem wymienione jakieś 42000km temu na Sachs. Skrzynia pracuje cicho, a biegi wchodzą precyzyjnie. Sytuacja ta następuje podczas normalnej jazdy, delikatnego i normalnego dodawania lub ujmowania gazu. W momencie konkretnego "deptania" nie dzieje się nic. Proszę o propozycje co jeszcze należałoby sprawdzić, bo już mi ręce opadają...
