1.8T po swapie nie odpala

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kamil767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: czw maja 06, 2010 13:12
Lokalizacja: warszawa

1.8T po swapie nie odpala

Post autor: kamil767 » pn sie 13, 2012 14:05

Witam otóż jestem po wymianie silnika 1.8t agu, silnik kreci ale nie chce odpalić dodam ze paliwa dostaje bo gdy zdjąłem wężyk od listwy była w nim benzyna co jest nie tak może miał ktoś podobny problem?(świece nowe) pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2012 15:29 przez kamil767, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

1.8T po swapie nie odpala

Post autor: Yuri » pn sie 13, 2012 15:26

Przed swapem palił?



kamil767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: czw maja 06, 2010 13:12
Lokalizacja: warszawa

Re: 1.8T po swapie nie odpala

Post autor: kamil767 » pn sie 13, 2012 15:30

tak dodam ze głowica jest po regeneracji + cały nowy rozrząd



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

1.8T po swapie nie odpala

Post autor: Mr Coffee » pn sie 13, 2012 20:42

Swapa akurat nigdy nie robiłem ale też mam AGUsie i przy wymianie filtra nie dopiąłem dobrze kostki od modułu zapłonowego. Sprawdź a nóż widelec...



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

1.8T po swapie nie odpala

Post autor: szpieg » pn sie 13, 2012 23:31

podlacz pod kompa i zobacz na bledy, moze immo moze inne szmery bajery ... po swapie elektryka moze szalec ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

1.8T po swapie nie odpala

Post autor: TAZ » wt sie 14, 2012 09:40

Może niech najpierw napisze do jakiego auta swapował, czy kombinował z elektryką, czy swap miał kompletny.



kamil767
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: czw maja 06, 2010 13:12
Lokalizacja: warszawa

1.8T po swapie nie odpala

Post autor: kamil767 » wt sie 14, 2012 13:45

Swap był kompletny tylko zamiast starej głowicy wrzuciłem nową po regeneracji z elektryką nic nie kombinowałem a sam swap był z 1.8t AGU na 1.8t AGU, a silnik siedzi w golfie 4



Awatar użytkownika
tecno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz sty 23, 2011 21:35
Lokalizacja: Warszawa

1.8T po swapie nie odpala

Post autor: tecno » wt sie 14, 2012 21:20

przede wszystkim sprawdz czy masz iskre a nastepnie czy podczas krecenia otwieraja sie wtryski (nie mylic z paliwem na listwie bo to 2 oddzielne tematy). nie wiem jak to bylo swapowane, jaki ECU, immobilizer, czujnik polozenia walu itp, wiecej informacji poprosze to pewnie cos sie wymysli. Jak chcesz to zwlecz to do nas, masz rzut beretem to cos poradzimy.



Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

1.8T po swapie nie odpala

Post autor: Sev » wt wrz 25, 2012 12:54

Wyjaśniło się coś?

Mam podobne zjawisko.
Kilka faktów z mojego przypadku:
Silnik AUQ z octy RS. Przed wyjęciem z auta sprawdzony, odpalany itd.
- zasilanie cewek jest
- masy wszystkie OK
- cewki i świece sprawne (sprawdzone w drugim aucie)
- wtrysk jest,
- wymieniony pasek rozrządu, napinacz, pompa wody, rolka napinacza, tłumik drgań hydrauliczny czyli kpl rozrząd od strony łapy.
- olej jest, płyn chłodniczy jest, filtr powietrza jest, szampan w lodówce jest (do otwarcia i wypicia po odpaleniu ;) )
- nie ma iskry na świecach.

Nie sprawdzałem znaków na kole pasowym i zębatym wałka rozrządu, pasek wymieniłem na zasadzie ilość zębów na starym = ilość zębów na nowym, ze znaczkami na pasku i kołach zębatych pomiędzy wałkiem rozrządu przez pompę wody do wału korbowego (czyli fragment stały).

Te same cewki i świece podłączałem do sprawnego auta i iskra na świecach jest więc awaria cewki czy świecy wykluczona.
Połączenia elektryczne posprawdzane wszerz i wzdłuż, wszystko ok.

Czy jest to możliwe że ECU nie podaje impulsu do cewek ze względu na przestawienie rozrządu?

Błędów przestawienia rozrządu ECU nie wyrzuca. Są tylko od czujnika temperatury i poziomu oleju (odłączyłem wtyczkę czujnika póki co) i braku komunikacji ze sterownikami airbag i abs bo ich nie ma i nie będzie.

Zastanawia mnie ten od airbag, co prawda crash signal wyłącza przekaźnik pompy w razie wypadku a ten działa no bo paliwo leje jak trzeba.

Przy okazji, wiecie może jak trzeba zmienić kodowanie z 11500 na jakie żeby wyeliminować abs i airbag? Nie chcę póki co grzebać we wsadzie ECU bo nie tedy droga, na bolący palec nie robi się operacji ośrodka bólu w mózgu przecież ;)
Sterownik 06A 906 032 HN

dzięki


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości