Od pewnego czasu mam problem ze stukaniem podczas skręcania czy to w prawo czy lewo, nie pojawia się podczas jazdy tylko na postoju i wyrywkowo, nie stuka za każdym razem, dodatkowo zauważyłem że przy dłuższej jeździe na trasie kierownica działa ciężej i lekko się blokuje w pozycji jazdy na wprost, luzów na kierownicy nie stwierdziłem, jest opcja że to maglownica, końcówki stabilizatora wykluczam chyba no i łożysko amortyzatora, może tak być że łożysko się wysypało, powoduje stuki a przy dalszej jeździe kiedy zawieszenie pracuje powoduje oporną pracę układu kierowniczego?
Jak tylko przyjadą z allegro ściągacze sprężyn będę to weryfikował, ale niepokoi mnie ta praca kierownicy na dłuższych odcinkach jazdy, dodam że jak jeżdżę po mieście tak do 15-20km to kierownica chodzi lekko i nic się nie dzieje

PS ktoś zna sposoby na sprawdzenie łożyska mcphersona, czy w ogóle takie istnieją?