Problem z ciepłym silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adam231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr sie 08, 2012 20:27

Problem z ciepłym silnikiem

Post autor: adam231 » śr sie 08, 2012 20:47

Witam
Kupiłem w kwietniu Toledo I 1.9 tdi 90 km, autko sprawowało się znakomicie do dziś... Jadąc do sklepu było wszystko ok, natomiast ruszając z powrotem silnik stracił moc, z ledwością wchodził na obroty ( jak gdyby brakowało mu powietrza). Po przyjechaniu do domu sąsiad polecił sprawdzić wężyki z podciśnienia, były w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie i przejechałem się lecz bez zmian. Na rano umówiłem się na VAGa, po odpaleniu autko odzyskało moc, na komputerze nie było błędu i pojechałem do domu. Po którymś odpaleniu problem wrócił i nie wiem gdzie szukać usterki. Auto po odpaleniu albo chodzi bez problemów albo przy kolejnym odpaleniu zamula ( nie zmienia się to podczas jazdy)



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z ciepłym silnikiem

Post autor: italiano_83 » śr sie 08, 2012 21:02

Co to za silnik AGR czy ALH ? Od momentu ruszania traci dynamikę czy po pewnym czasie ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

adam231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr sie 08, 2012 20:27

Problem z ciepłym silnikiem

Post autor: adam231 » śr sie 08, 2012 21:43

Nie wiem jaki dokładnie silnik, gdzie mogę znaleźć oznaczenie ? Traci moc od momentu ruszania



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z ciepłym silnikiem

Post autor: munior » śr sie 08, 2012 21:49

adam231 pisze:adąc do sklepu było wszystko ok, natomiast ruszając z powrotem silnik stracił moc, z ledwością wchodził na obroty ( jak gdyby brakowało mu powietrza). Po przyjechaniu do domu sąsiad polecił sprawdzić wężyki z podciśnienia, były w opłakanym stanie, wymieniłem wszystkie i przejechałem się lecz bez zmian. Na rano umówiłem się na VAGa, po odpaleniu autko odzyskało moc, na komputerze nie było błędu i pojechałem do domu. Po którymś odpaleniu problem wrócił i nie wiem gdzie szukać usterki. Auto po odpaleniu albo chodzi bez problemów albo przy kolejnym odpaleniu zamula ( nie zmienia się to podczas jazdy)
Ja bym obstawiał przepływomierz ,test z diodą powinien szybko to potwierdzić lub wykluczyć,bez względu jaki to silnik,bo przepływka zapewne boscha więc dioda 4>5 pin ,o ile dobrze pamiętam...Bład jakiś związany z przepływką powinien być ,choć nie zawsze


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

adam231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr sie 08, 2012 20:27

Problem z ciepłym silnikiem

Post autor: adam231 » śr sie 08, 2012 22:00

Ale czy przepływomierz byłby zależny od temperatury ? Bo to dzieje się tylko na ciepłym silniku.



Awatar użytkownika
Mk3GeorgeMk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt cze 21, 2011 20:14
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Problem z ciepłym silnikiem

Post autor: Mk3GeorgeMk3 » śr sie 15, 2012 21:41

Witam.
Robiłem kiedyś Seata Leona 1,9TDI 90KM z takim samym problemem , winę ponosił jakiś elektrozawór na kolektorze ssącym .


Sprzedam części silnikowe do 1,9TDI 115KM AJM - tłoki , korby, blok, głowice itp..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości