Trafiło mi się w/w Audi z rozwalonym motorem (pękł rozrząd). Auto na razie jest telefonicznie organizowane w Holandii. Jeszcze nei wiem czy je wezmę - najpierw trzeba oszacować koszty.
Pytania:
- jakie oznaczenia kodowe silników wychodziły w tym roczniku (prod. końcówka 2006r, rejestracja 2007)
- czy dużo filozofii jest z przełożeniem kpl słupka silnika. Czy słupek może być dowolny z serii 2.0TDI na pompkach czy musi być koniecznie o oznaczeniu identycznym jak był fabrycznie
- auto jest w automacie - czy każdy słupek silnika (o identycznym jak był fabrycznie kodzie) podejdzie pod taką skrzynie czy trzeba szukać tylko z automatu (nie wiem, jakieś dodatkowe odlewy mocujące silnik/skrzynia, jakieś dodatkowe otwory czy inne średnice gwintów)
Z góry dziękuję za pomoc.
2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika
jest na automacie czyli beznadziejnym multitroniku, chyba że to quattro, wg ETKA w tym roczniku silnik bez osprzętu jest taki sam dla kodów BVG BVF BNA BRF BLB BRE BVA BRD BKE BPW natomiast "półsilnik" z wałem korbowym, tłokami, pompą oleju i miska olejową jest taki sam dla BNA BLB BPW BRE BRF BVF BVG. Myślę że najpewniejsze informacje otrzymasz na Audi A4Club, bo sporo osób tam wymieniało silniki
2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika
FWD. W międzyczasie potwierdziłem skrzynię. Faktycznie multi (a myślałem że DSG
)... dodając do tego 205 tys km (serwisowanego co prawda) ale jednak przebiegu dla multitrona to już zapewne początek kłopotów...a auto miało być dla mnie na 5-6 lat.
Kpl. słupek 3600-4000 zł
Przekładka ok 1500zł
Pierdoły niezbędne do przekładki (uszczelki itp) ok 500zł
Nowy rozrząd jak już silnik wyjęty ok 900zł
Transport 2000zł
UC 2500-2800zł
Wydz. Komunikacji i US ok 1000zł
Tłumaczenia + przegląd 350zł
Awaryjny multitronik - bezcenny
Chyba odpuszczę temat

Kpl. słupek 3600-4000 zł
Przekładka ok 1500zł
Pierdoły niezbędne do przekładki (uszczelki itp) ok 500zł
Nowy rozrząd jak już silnik wyjęty ok 900zł
Transport 2000zł
UC 2500-2800zł
Wydz. Komunikacji i US ok 1000zł
Tłumaczenia + przegląd 350zł
Awaryjny multitronik - bezcenny
Chyba odpuszczę temat

https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: 2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika
FWD. W międzyczasie potwierdziłem skrzynię. Faktycznie multi (a myślałem że DSG)... dodając do tego 205 tys km (serwisowanego co prawda) ale jednak przebiegu dla multitrona to już zapewne początek kłopotów
DSG i Tiptronic są tylko w quattro, FWD ma tylko multitronika, znam dwa przypadki Aczwórek jedna B6 na multi a druga B7 rówież multitronic /ta to kolegi z pracy, była bo sprzedał/ w obu skrzynia szwankowała
czyli szukasz kłopotów na najbliższe 5-6 latPiasek pisze:...a auto miało być dla mnie na 5-6 lat.

2.0 TDI Audi A4 B6 2006r przekładka silnika
No to już zdecydowanie odpuszczam temat. Dzięki za pomoc i oświecenie
Do zamknięcia.


Do zamknięcia.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości