Witam otoz mamy golfika od jakiegos pol roku i od tego czasu mam caly czas ten sam problem otoz ginie ciagle woda w zbiorniczku wyrownawczym co tydzien lub co 2tyg trzeba dolac jakis 1l nieraz 1.5l kruciec wody jest nowy pompa jest nowa nagrzewnica sie pocila jest wymienieta zadnych oznak na wycieki wszedzie sucho. Podejrzewam uszczelke pod głowica ale woda sie nie miesza z olejem na moje lekko twarde weze no i kopci na bialo?? czy to bedzie oznaka na uszczelke dodam jeszcze ze termostat ma chimery bo nie zawsze chce sie otworzyc i temp rosnie do 110 i jeszcze jedno nie wiem czy to zwiazane bedzie z tym ale gdy golf jest zimny rano przy odpaleniu mrugnie 2razy kontrolka od oleju jak jest cieply to nie czujniki wymienione zero efektu.
Prosze o pomoc Mateusz.
Golf 1.4 ABD 91r Ubywa płyn chłodniczy gotuje sie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Golf 1.4 ABD 91r Ubywa płyn chłodniczy gotuje sie.
Ostatnio zmieniony pn kwie 09, 2012 19:59 przez Montrey1990, łącznie zmieniany 1 raz.
MONTREY xD
Golf 1.4 ABD 91r wielki problem pomocy
po 1 jezdzimy na płynie nie na wodzie. Woda lubi wyparować a zwłaszcza jak termostat jest do wymiany i robi 110 stopni. Co do kontrolki to podłącz vag'a. Kopcenie na biało jest oznaką nieszczelności układu wydechowego gdzie zbiera sie woda. Nie ma co sie tym przejmować. Co do uszczelki to auto by kopciło bardziej na niebiesko.
- Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Golf 1.4 ABD 91r wielki problem pomocy
No wiec Panowie Auto sprawdzone 100% Zero wycieku termostat zmieniony korek od zbiorniczka 3 razy zmieniony i podmieniony powodem byly i nadal sa twarde weze i tak na trasie temp 85 do 90 ok na postoju leci temp do 110 i dopiero sie wlancza wentylator przy 90 weze robia sie twardawe, przy zgaszonym silniku na postoju przy temp 90 po odkreceniu korka robi sie gejzer wywala przytym okolo 1l wody dodam ze auto chodzi moc jest i nie kopci juz powodem kopcenia byla walnieta guma pod monowtryskiem. i na koniec oleju nie ubywa ani przybywa i nie miesza sie olej w zbiorniczku. Czy to bedzie peknieta głowica?? czy uszczelka??
MONTREY xD
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Golf 1.4 ABD 91r wielki problem pomocy
3. pkt regulaminuMontrey1990 pisze:Golf 1.4 ABD 91r wielki problem pomocy
Golf 1.4 ABD 91r Ubywa płyn chłodniczy gotuje sie.
Moim zdaniem jest to uszczelka pod głowicą
To że kapie woda z tłumika nie jest wina nieszczelności wydechu tylko jest to normalna rzecz przy sprawnym katalizatorze
To że kapie woda z tłumika nie jest wina nieszczelności wydechu tylko jest to normalna rzecz przy sprawnym katalizatorze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości