Witam, wczoraj stałem się w miarę szczęśliwym posiadaczem golfa III gt tdi 90ps. Za auto dałem śmieszne pieniądze, lecz parę mankamentów posiada. Dźwiek silnika jak na tdi jest przyjemny wręcz zbyt miękki jak na tdi. W środku jest ciszej niz w kumpla alhambrze która jest lepiej wyciszona. Głównym problemem jest to że podczas przegazowania go nawet nie na calkiem zimnym silniku a po przejechaniu 1.5km silnik gaśnie lub nierówno chodzi (jakby na 2 tłoki) potrafi też chmurkę przy tym czarna strzelić. Gdy jest ciepły nic takiego się nie dzieje. Ale od czasu do czasu jak sie go kręci do powiedzmy tych 3800rpm potrafi się zająknąć. Moim zdaniem jak na tdi 90km jest też troszkę mułowaty. 1 2 3 bieg nic szczególnego dopiero od 100 do 130 zbiera sie względnie. Z tego co wyczytałem może to być nastawnik, pompa oleju lub wtryski. Podpieliśmy go dziś rano pod kompa to 2 wtryski mają zwiększenie dawki po 0.39 a jeden 0.8... Auto jak jest ciepłe nawet nie puści z tyłu dymka. Co do samego braku mocy to biorę też pod uwagę katalizator bo miałem już taki przypadek z brakiem mocy w focusie tddi.
W co uderzyć pierwszego ?? Podstawowe pojęcie mam o mechanice. Sam ustawię i wymienię rozrząd. Sam założyłem wg. schematu turbo do corsy itd. Parę silników również poskładałem które jeżdżą do dziś. Lecz z TDI mam do czynienia pierwszy raz.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
1z gaśnie przy przegazówce na zimnym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1z gaśnie przy przegazówce na zimnym.
Po pierwsze nie gazuje się zimnego silnika na hydropopychaczach i z turbiną ,na prawie max obroty ,bo się hydro podwieszab-rad pisze: Głównym problemem jest to że podczas przegazowania go nawet nie na calkiem zimnym silniku a po przejechaniu 1.5km silnik gaśnie lub nierówno chodzi (jakby na 2 tłoki)
Takie "anomalie "to żadne anomalieb-rad pisze:Podpieliśmy go dziś rano pod kompa to 2 wtryski mają zwiększenie dawki po 0.39 a jeden 0.8...
Dlaczego jest mułowaty ,to odpowiedż znajdziesz robiąc logi dynamiczne bloku 003 ,004,011,statyczny 000 , 001 ,007 też by się przydało zobaczyćb-rad pisze:Moim zdaniem jak na tdi 90km jest też troszkę mułowaty
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1z gaśnie przy przegazówce na zimnym.
To że nie należy gazować wiem doskonale, lecz przy samym kupnie musiałem to zrobić aby sprawdzić czy występuje to co w wielu tdi.... No i niestety tak. Oddać na zmierzenie ciśnienia oleju czy raczej uderzyć we wtryski ? Katalizator w tygodniu będę wycinał i tak bo mogę dać rękę uciąć że zapchany jest. Druga sprawa to olej. Biorąc go na palce z miarki wydaje mi się strasznie gęsty... Może sama zamiana na półsynetyk pomoże ?? Teraz nie mam pojęcia nawet czym jest zalany.
1z gaśnie przy przegazówce na zimnym.
Walczyłem z podobnym problemem w 1z tylko u mnie podwieszanie zaczeło występować po zwiekszeniu ciśnienia doładowania. Proponuje olej nawet syntetyk zbadać ciśnienie zwłaszcza na zimnym . Sprawdzić ustawienie wałka rozrządu względem wału.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości