Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
borys123321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 23, 2008 23:25
Lokalizacja: Luban

Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

Post autor: borys123321 » ndz mar 11, 2012 21:52

Witam, mam mały problem z moim Golfem 1.9 tdi 110 Ciężko odpala po nocy mianowicie objaw jest taki jak by Paliwo nie dochodziło (nie równa praca) plus dymienie, po paru sekundach praca się normuje i nie ma ani grama dymu. Moc wydaje mi się odpowiednia, w wężykach od Paliwa widać powietrze. Było parę tematów na forum odnośnie tego błędu lecz żaden temat nie został do końca wyjaśniony (opisanie usunięcia awarii) Proszę o pomoc od czego zacząć przy moich objawach. Kąt wtrysku był sprawdzany jest odpowiedni.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

Post autor: Adamm » ndz mar 11, 2012 21:55

po kolei do sprawdzenia :

zawor n108
czujnik G80 (wtrysk sterujacy)
droznosc przewodow i filtra paliwa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
borys123321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 23, 2008 23:25
Lokalizacja: Luban

Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

Post autor: borys123321 » ndz mar 11, 2012 22:05

Jest gdzieś na forum jak to zrobić ? Czy lepiej oddać auto do mechanika ? Chodzi mi jak dokonać sprawdzenia tych poszczególnych rzeczy. Trochę rzeczy umiem zrobić ale do pompy nie chciał bym się sam dobierać.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

Post autor: Haki » ndz mar 11, 2012 22:46

N108 http://www.tdi-tuning.pl/forum/printvie ... 049015c460" onclick="window.open(this.href);return false; znajduje się po prawej stronie pompy - idzie do niego przewód

Wtrysk sterujący + N108 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258591" onclick="window.open(this.href);return false;

Drożność przewodów - sprawdzasz poprzez odkręcanie po kolei wtryskiwaczy i patrzenie czy rozpylają , czy tylko leją ... możesz też sprawdzić , odłączając wężyki i zobaczysz jak paliwo leci z poszczególnych

to tak na początek kolego

ps - co do powietrza - jest fajny temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=445041" onclick="window.open(this.href);return false;

+ http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1161863.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony pn mar 12, 2012 00:27 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
borys123321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 23, 2008 23:25
Lokalizacja: Luban

Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

Post autor: borys123321 » ndz mar 11, 2012 23:08

Prosił bym o poprawienie 1 linku ponieważ coś nie działa, Dziękuje bardzo za pomoc i biorę się za lekturę.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

Post autor: Haki » pn mar 12, 2012 00:27

Działało - ale dałem jeszcze raz


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

pajonczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw lut 03, 2011 14:25
Lokalizacja: Katowice

Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

Post autor: pajonczek » pn mar 12, 2012 12:18

ja znowu mam inne objawy. podczas, np dojazdu do skrzyzowania na luzie poniezej 1000 obortow silnik zaczyna dziwnie pracowac. wskazowka obrotow nie faluje, ale terkotanie robi sie takie jakby "gęstsze" nieregularne, a po chwili wszystko wraca do normy. co do bledu na kompie, rowniez mam 17656.

auto zapala bez problemu - czy to cieply czy zimny, mocy nie brakuje, oleju nie bierze, nic nie kopci.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Błąd 17656 Od czego zacząc sprawdzanie ?

Post autor: munior » pn mar 12, 2012 20:25

pajonczek pisze:ja znowu mam inne objawy. podczas, np dojazdu do skrzyzowania na luzie poniezej 1000 obortow silnik zaczyna dziwnie pracowac. wskazowka obrotow nie faluje, ale terkotanie robi sie takie jakby "gęstsze" nieregularne, a po chwili wszystko wraca do normy.
Mnie to zalatuje kołem dwumasowym :hmm: A 17656 to błąd mówiący o zbyt niskim poziomie paliwa...Ale nie znam się na takich "bajerach" jakie są w golfach IV -kach :grin: w mojej starej audi B4 ,na moje szczęście ,nie ma takich wynalazków :jezor:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 59 gości