MK IV ajm dziwne zachowanie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eFIeLiPeO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 438
Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
Lokalizacja: SkÓrCz

MK IV ajm dziwne zachowanie silnika

Post autor: eFIeLiPeO » wt mar 06, 2012 22:17

witam. wiem ze pewnie juz nie raz omawiany temat z szarpaniem silnika...ale u mnie jest jakos inaczej... zacznijmy od tego:
poduszki pod silnikiem wymienione all
kolo dwumasowe wymienione na ori luka 50tkm temu, 2tkm temu wymienione swiece, filtry powietrza, oleju,filt paliwa wymieniony 10-tkm temu, olej castrol edge,wyczyszczony egr i kolektor. co do silnika to chodzi o to ze tak jak mu sie zachce to gasnie pieknie, ale czasami to tak buda zatrzesie ze szok, tak samo przy odpalaniu.... czasami slicznie, czasami tragedia... dzisiaj po pracy looknalem pod maske- zona zgasila auto a ja patrzylem na klape gaszaca znajdujaca sie przy egrku. ani drgnela a silnikiem rzucilo.... teraz pytanko...jutro chcialem zaslepic egr- ma to jakis wplyw na klape gaszaca ? z tego co czytalem to nie ale wole sie upewnic:) 2gie pytanko jak sprawdzic ta klape... postaram sie wymienic wezyki podcisnienia od n18 do egra... czy te zaworki n18 i ten pomiedzy n18 a egr n237 czy jakos tak znajde w golfie 3 ? bo na szrocie bym poszukal jutro bo mam wolny dzien od pracy wiec nie marnowalbym go... za wszelkie informacje wielkie dzieki.


MK IV by eFIeLIPeo powolutku do przodu...
viewtopic.php?f=89&t=370827&p=5431527#p5431527
Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

MK IV ajm dziwne zachowanie silnika

Post autor: italiano_83 » wt mar 06, 2012 22:34

W MK3 klapy gaszącej nie było z tego co się orientuje...
Szukaj w MK4 n 237 ... Sprawdź czy klapa gasząca się nie przycina- poruszaj nią.. wężyki powymieniaj i sprawdź kostkę przy n239 i okablowanie.
Egr nie ma wpływu na klapę gaszącą - dwa różne "urządzenia" sterowane przez dwa różne zaworki n18- egr .. n239- klapa gasząca.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
eFIeLiPeO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 438
Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
Lokalizacja: SkÓrCz

MK IV ajm dziwne zachowanie silnika

Post autor: eFIeLiPeO » czw mar 08, 2012 00:08

dzisiaj przy probie zaslepiania egr majtalem klapa gaszaca i to jest jej wina- ma nieszczelnaosc . przy zaslepianiu uwalilem egr- jednoo uszko wiec i tak musze kupic nowy... wiec mam nadzieje ze po wymianie wszystko wroci do normy. pzdr


MK IV by eFIeLIPeo powolutku do przodu...
viewtopic.php?f=89&t=370827&p=5431527#p5431527
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości