Problem z Immo

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Adam1564
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 28, 2011 23:44
Lokalizacja: Gliwice

Problem z Immo

Post autor: Adam1564 » pn lut 27, 2012 19:59

Witam was!
Otóż mam problem,mam Golf IV 1,9TDI 115KM
Problem polega na tym że wczoraj,odpiąłem kleme od akumulatora,i zdjąłem panel zegara,ponieważ
musiałem naprawić taką pęselke która wykasuje ilość przejechanych km.
Po założeniu na miejsce i na koniec podłączyłem akumulator,auto uruchomił bez problemu,
ale zauwazyłem że zegar nie jest dobrze wyswietlany,więc odpiąłem drugi raz i poprawiłem i udało sie,
ale zapomniałem jedno,odpiąć kleme z akum.i zauwazyłem ze dioda przy drzwiach nie miga,spróbowałem
uruchomić auto niestety nic,miga się kontrolka autko z kluczykiem czyli immo,tez ABS i poduszka powietrzna.
Czy wam to spotkało?jak to zrobić,a jeśli nic to ile serwis bierze za to?
Prosze o odpowiedz
Pozdrawiam z Gliwic

P.S.Po odpięciu akumulatora i załozenie ponownie,kontrolka diody drzwi zapala się,mam centralny zamek.
po chwili chciałem uruchomić auto znów to samo co wyżej.


SWIATOWID

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Problem z Immo

Post autor: jeryk10 » pn lut 27, 2012 21:06

wyciągnij kostek z prawej strony od licznika i ponownie ja włóż i zobacz czy pomogło


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Adam1564
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 28, 2011 23:44
Lokalizacja: Gliwice

Problem z Immo

Post autor: Adam1564 » pn lut 27, 2012 21:29

Masz na mysli ten zielony?a jesli tak to pierwsze musze odłączyć akum.czy zostawić?


SWIATOWID

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Problem z Immo

Post autor: jeryk10 » pn lut 27, 2012 21:41

tak odłącz tak ta zielona kostkę


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Adam1564
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 28, 2011 23:44
Lokalizacja: Gliwice

Problem z Immo

Post autor: Adam1564 » pn lut 27, 2012 22:02

Niestety nic,dalej to samo,ale kontrolki inne zgasły i juz normalnie zapala diody z centralnego zamka

Był tylko zdjęty zegar na początku,nic w komputerze nie robiłem,wiec niepowinno to byc problemu,
ale czegos takiego mnie nie spotkało ze dopiero akurat teraz.
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2012 23:17 przez Adam1564, łącznie zmieniany 1 raz.


SWIATOWID

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problem z Immo

Post autor: Qto » pn lut 27, 2012 23:17

czyli tylko jest kontrolka od immo i nie można odpalić auta, reszta zgasła ? Więc wsadź kluczyk w stacyjkę, włącz zapłon i czekaj...różnie bywa...5min, 10, 15...kontrolka zgaśnie i auto odpali, problem nie powinien się powtórzyć. Jak nie zadziała to chyba nie obejdzie się bez podłączenia auta pod kompa...



Adam1564
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 28, 2011 23:44
Lokalizacja: Gliwice

Problem z Immo

Post autor: Adam1564 » pn lut 27, 2012 23:20

Tak tylko zapaliła kontrolka immo,reszta zgasła,po czym po ok.5 sek.zaczęło migas kontrolka hamulca awaryjnego,i tak co 20sek.ja moge go zostawic klucz na 20min,spróbuje.
Dziwie ze centralny zamek sie obudził ze migają diody i tez inne kontrolki zgasły.


SWIATOWID

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Problem z Immo

Post autor: grg474 » pn lut 27, 2012 23:27

Adam1564, wyjmij całkiem licznik, z zielonej kostki licznika zsuń liliową pionową blokadę która blokuje wysunięcie środka wtyczki z kabelkami - na tym środku zobaczysz numerację na rogach 1 i 16 i z drugiej strony 17 i 32. Interesują cię kabelki nr 2 i 7 (albo 2 i 9 - nie mam pewności - piszę z pamięci) - obejrz (ściśnij część pinu odpowiadającą za przebicie osłony kabelków i danie styku żeby przewodziło prąd )czy wszystko z nimi jest ok
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2012 23:41 przez grg474, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Adam1564
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 28, 2011 23:44
Lokalizacja: Gliwice

Problem z Immo

Post autor: Adam1564 » pn lut 27, 2012 23:30

Sprawdziłem,wszystko ok,jest jak nowe,i dalej to samo kontrolka immo:(
spróbowałem nawet docisnąć.
Odpalił chwile i zgasł automatycznie.


SWIATOWID

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Problem z Immo

Post autor: grg474 » wt lut 28, 2012 00:00

mam nadzieję że to nie efekt dłubania w liczniku


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Adam1564
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 28, 2011 23:44
Lokalizacja: Gliwice

Problem z Immo

Post autor: Adam1564 » wt lut 28, 2012 00:10

Ja tylko zdjąłem zegar,niz dłubania niebyło,po wyjeciu pokrywy licznika,zdjąłem tylko to pokrętło
gdzie kasuje się liczniki,okazało ze kawałek plastiku się ułamał,ani wskazniki nic nie zdjąłem.
Naprawiłem to i udało sie,zamontowałem i na koniec podłączyłem akumulator.
Potem zwróciłem uwage ze zegar nie jest czytelny,wiec drugi raz zdjąłem,ale zapomniałem odpiąć kleme akumulatora.
I stąd wyszło,bo poprawiłem taki metal niebył przylegający do płytki i zegar sie poprawił.
Potem zaczęły na początku diody centralnego zamka przestała zapalać,kontrolki inne na zegarze zapaliły,a teraz gdy poprawiłem tak jak kolega jeryk10 napisał i sie troszke poprawiło,i zostało kontrolka immo


SWIATOWID

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problem z Immo

Post autor: Qto » wt lut 28, 2012 00:19

Adam1564 pisze:zostało kontrolka immo
więc spróbuj to co napisałem wyżej, bardzo często zdaje egzamin



Adam1564
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 28, 2011 23:44
Lokalizacja: Gliwice

Problem z Immo

Post autor: Adam1564 » wt lut 28, 2012 00:31

Oki spróbuje i mysle ze uda mi sie bez wizyty w serwisie,bo to jest niemożliwe
żeby wystarczy zdjąć kostke nie odłączając akumulator,by nie uruchomił,czegoś
takiego niesłyszałem,ani nigdzie na forum nieznalazłem.
Dam znać czy udało się.


SWIATOWID

Adam1564
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 28, 2011 23:44
Lokalizacja: Gliwice

Problem z Immo

Post autor: Adam1564 » wt lut 28, 2012 00:59

Udało się auto odpala,wielkie dzięki a szczególnie dla jeryk10 i grg474
Otóż tak,postanowiłem pierwsze odłączyć akumulator,i rozebrać zegar tak jak wcześniej napisałem.
Próbowałem troszke wyluzować blaszke zegara przylegająca do płytki od spodu pod licznikiem zegara,
bo chyba zbyt mocno docisnąłem.
Włożyłem to wszystko i na koniec poruszałem kostke zieloną prawą tak jak jeryk10 mi napisał i podłączyłem akum.i oto efekt uruchomił się.
:bigok: :pub: :pub: :pub: :pub:


SWIATOWID

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 21 gości