Witam wszystkich. Nie wiem kogo spytać dlatego pytam tutaj na forum, może ktoś miał taki dziwny przypadek jak ja. Otóż problem dotyczy passata b3 1993r 1,9TD, wszystko bylo wsapaniale do momentu wymiany rozrządu. Nie moglem dostac jednej czesci do rozrzadu (nie pamiętam której teraz) i sie okazalo ze VW wprowadzil inne "nowe" rozwiązanie w ukladzie rozrządu. Silnik stracił moc dymił, okazało sie ze pasek przeskoczył o dwa zęby. Usterka została zlikwidowana ale okazało sie ze znowu jakos sie przesunął. Auto przeszło totalny remont silnika zawory tłoki końcówki wtrysków...i teraz strasznie dziwnie chodzi...jakos telepie samochodem bardziej. jak sie gasi silnilik tez strasznie rzuca budą i w dodatku wciaga sporo oleju. Prosze doradzcie jakiegos specjaliste w okolicach Gdańska,ktory poradzi sobie z tym silnikiem, a moze ktos z was mial podobny problem i jakos sobie poradzil. W dodatku prosze uzytkownikow w/w silnika by napisali mi czy u nich tez tak strasznie silnik trzęsie budą szczególnie na jałowym biegu. I przy okazji chciałbym zapytac tak z innej beczki moze ktos wie jak są mocowane postojówki w golfie mkIV i jak je wymienic (dotarłem do wnętrza reflektora ale nie wiem jak wyjac ten plastik w którym jest zamocowana żarówka w5w). Pozdrawaim i czekam na jakakolwiek odpowiedz w sprawie...
Życzę również Wszystkim Wesołych Świąt
Michał mashrumWYTNIJ@gmail.com
[ Dodano: 16 Kwi 2006 00:32 ]
Przepraszam, że zaśmiecam grupe nie zauwazylem ze jest dział specjalnie dla Diesli. Juz przeniosłem tam posta
pozdrawiam
dziwne zachowanie passata b3, postojówki golf mkIV
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co do postojówek w MkIV to ściągnij małą zakrywke reflektora a pod nią masz właśnie to mocowanie plastikowe żarówki W5W. Do tego mocowania dochodza dwa przewody, a samo mocowanie jest wciskane w reflektor. Chwyć za to plastikowe mocowanie i pociągnij, jeśli nie jesteś w stanie go dosięgnąć to ostatecznie ciągnij za przewody ale z wyczuciem żeby ich nie wyrwać. Sama postojówka mocowana jest na wcisk do tej plastikowej obudowy, więc z jej wyjęciem już nie bedzie problemów.
Osobiście polecam zastąpić zwykłe żarówki postojowe diodowymi, tylko porządnej jakości. Ja u siebie zamontowałem czterodiodowe posotjówki o białem świetle. Dają światło jasniejsze niz zykłe postojówki i przy tym zużywają mniej prądu, co jest bardzo potrzebne szczególnie na postoju przy zgaszonym silniku.
Osobiście polecam zastąpić zwykłe żarówki postojowe diodowymi, tylko porządnej jakości. Ja u siebie zamontowałem czterodiodowe posotjówki o białem świetle. Dają światło jasniejsze niz zykłe postojówki i przy tym zużywają mniej prądu, co jest bardzo potrzebne szczególnie na postoju przy zgaszonym silniku.
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości