kopci na niebiesko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bati127
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lis 28, 2005 23:48
Lokalizacja: skała
Kontakt:

kopci na niebiesko

Post autor: bati127 » pt kwie 14, 2006 18:16

mam golfa mk2 z silnikem 1.8 (90ps) przebieg 220tys. napewno nie cofany bo kupilem od znajomego goscia... nie wiem co sie dzieje ze czasami kopci na niebiesko, z zwaszcza jak przysieszam na pierwszym biegu, przy wyszych predkosciach juz nie widac dymu (czyzby remont sie szykowal?? :O :/ ) silnik nie stracil mocy chodzi caly czas tak samo, obroty trzyma ok... co to moze byc??



racer18

Post autor: racer18 » pt kwie 14, 2006 18:36

JA mam w moim podobnie, przez kilka sekund po odpaleniu kopci na niebiesko a potem jak mu konkretnie przycisne puszcza bardzo mało widoczną niebieską mgiełkę. Oleju od wymiany do wymiany nie bierze więcej jak pół litra. Podejrzewam uszczelniacze na zaworach ale to tylko podejrzenia.



bati127
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lis 28, 2005 23:48
Lokalizacja: skała
Kontakt:

Post autor: bati127 » pt kwie 14, 2006 18:40

ja tez tak mysle, ale mam nadzieje ze jakis ekspert sie wypowie.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt kwie 14, 2006 19:12

Stawiam na uszczelniacze. Też miałem ten problem (też przy ok.220kkm przebiegu) i po wymianie uszczelniaczy zero dymu. Tylko nie daj się naciągać na wymiane ze ściąganiem głowicy.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » pt kwie 14, 2006 19:18

Pinhead pisze:Stawiam na uszczelniacze
popieram jak sie nic nie dzieje z płynem chłodniczym (objawy padniętej uszczelki typu olej czy bąbelki powietrza w płynie itd....) nie daj sie naciągać na koszta

uszczelniacze to koszt około 12-15 PLN ( nie pamiętam dokładnie)


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt kwie 14, 2006 19:29

a jaki koszt wymiany uszczelniaczy (uslugi)? Mozna to zrobic samemu na podworku (bez garazu)? Jak?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob kwie 15, 2006 16:16

bati127, obserwuj sobie spokojnie ile oleju zjada akutko. Chyba, że już to wiesz. Bo kolor niebieski niestety powinien oznaczać ,że spalasz prócz benzyny więcej oleju. Więc teraz pytanie ile oleju. Potem sprawdzasz:
- czy olej nie jest ponad stan - jeśli tak to może być rozwiązanie
- sprawdzasz ciśnienie spręzania (z próbą olejową) - co pozwala Ci określić którędy olej dostaje się do cylindra, a wtedy co tam wyjdzie, czy pierścienie czy uszczelniacze itd
ale nic nie wymieniaj na pałę bez diagnozy - bo szkoda kasy


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości