Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- borsukmexico
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
Witam mam zamiar wrzucić jakiś gwint do mojej meksykańskiej trójeczki:P
Mam mały problem po pierwsze nie chce zeby była to hard gleba.
na rynku jest parę tanich gwintów
tuning art- 729zł
ta technix, - 850zł
Mts -888zł
są bardzo podobne .
mówią ze mts jest najlepiej wykonany a tuning art produkowane przez ta technixa z gorszych materiałów.
nie chciałbym zeby się szybko posypał. a zeby miał dobre właściwości jezdne i co wazne aby pozostawił choć resztki konfortu:P
jeśli byłoby warto dołozyłbym troszkę do lepszego gwintu (w ramach rozsądku) czy są jakieś inne zawieszenia na rynku?
jeszcze jedno pytanie. o ile obnizy mi się zawieszenie jeśli zainstalowałbym mts na maksymalnym rozkręceniu (ZIMA)?
Wiem ze jest tu wiele osób które ogarniają ten temat:)
Mam mały problem po pierwsze nie chce zeby była to hard gleba.
na rynku jest parę tanich gwintów
tuning art- 729zł
ta technix, - 850zł
Mts -888zł
są bardzo podobne .
mówią ze mts jest najlepiej wykonany a tuning art produkowane przez ta technixa z gorszych materiałów.
nie chciałbym zeby się szybko posypał. a zeby miał dobre właściwości jezdne i co wazne aby pozostawił choć resztki konfortu:P
jeśli byłoby warto dołozyłbym troszkę do lepszego gwintu (w ramach rozsądku) czy są jakieś inne zawieszenia na rynku?
jeszcze jedno pytanie. o ile obnizy mi się zawieszenie jeśli zainstalowałbym mts na maksymalnym rozkręceniu (ZIMA)?
Wiem ze jest tu wiele osób które ogarniają ten temat:)
Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwint do 3ki
Jak ma być miękki (jak na gwint) to bierz fk. Gwintów nie powinno się na mas rozkręcać do góry bo jeździ sie tragicznie i same to średnio lubią.
- borsukmexico
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55
Gwint do 3ki
ale w zime dobrze by było.
a i w lato chciałbym bez spiny przejechać przez przejazd kolejowy czy próg zwalniający.
a chcę zeby się lepiej pewniej prowadził po równym.
ale chciałbym zeby była mozliwość w miare szybko przejechać po nierównej łatanej drodze.
jechałem juz golfem kumpla który miał tak skręcony gwint ze jak jechałem to się zygać chciało jak wjechaliśmy na starą łataną drogę to trzeba było 35 km/h jechać:(
a ten gwint fk to gdzie go kupić?
ma ktoś ten gwincik?
jak się sprawuje?
ile kosztuje bo nie mogę go znaleźć.
a i w lato chciałbym bez spiny przejechać przez przejazd kolejowy czy próg zwalniający.
a chcę zeby się lepiej pewniej prowadził po równym.
ale chciałbym zeby była mozliwość w miare szybko przejechać po nierównej łatanej drodze.
jechałem juz golfem kumpla który miał tak skręcony gwint ze jak jechałem to się zygać chciało jak wjechaliśmy na starą łataną drogę to trzeba było 35 km/h jechać:(
a ten gwint fk to gdzie go kupić?
ma ktoś ten gwincik?
jak się sprawuje?
ile kosztuje bo nie mogę go znaleźć.
Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwint do 3ki
AP srednia polka niecale 2 tys gdziesborsukmexico pisze:jeśli byłoby warto dołozyłbym troszkę do lepszego gwintu (w ramach rozsądku) czy są jakieś inne zawieszenia na rynku?
pozniej drozej ok 3 i wzwyz
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- borsukmexico
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
a ten fk jest lepszy jakościowo od mtsa?
bo widziałem chyba na twojej stronie Mapet zo 1000 chyba.
2koła to juz nie mój budżet:P
bo widziałem chyba na twojej stronie Mapet zo 1000 chyba.
2koła to juz nie mój budżet:P
Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
to samo wg mnie lub podobnieborsukmexico pisze:a ten fk jest lepszy jakościowo od mtsa?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- borsukmexico
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
bo z tego co czytałem to gwint art tuninga jest duzo gorszy jakościowo od mtsa a jeśli fk będzie delikatnie bardziej miękki to myśle ze będzie dobry kompromis pomiędzy Dobrymi właściwościami jezdnymi a komfortem. A dobrzeby było gdyby troszkę wytrzymał. niby są na wszystkie te zawiechy 2 lata gwarancji ale co 2 lata wkładać 1000zł to sporo.
I jeszcze jedno ważne pytanie potrzebuję coś jeszcze do zainstalowania gwintu?
Bo słyszałem o jakiś osłonach
Żebym nie miał zadnych niespodzianek jak przyjdzie do zakładania:P
I jeszcze jedno ważne pytanie potrzebuję coś jeszcze do zainstalowania gwintu?
Bo słyszałem o jakiś osłonach
Żebym nie miał zadnych niespodzianek jak przyjdzie do zakładania:P
Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
przy fk nie ma oslon reszta ma
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- borsukmexico
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
ile te osłony kosztują?
gdzie je kupić?
gdzie je kupić?
Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
dobierac lub ok 120zl kpl np z mts
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- darkmen21
- Oberschesien
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Auto: GOLF 3,5 Cabriolet 2.0 AGG, Passat b8, Skoda Superb II,
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
to tak jak większość nas, dlatego jezdzimy na TA, MTS, Tuning art, które nie ouszukumy się komfortu nie zapewniają, jak chjcesz komfort przy obnizonym aucie to albo wydajesz min. 2000zł na gwint, albo kup kita dobrej firmy. Z założenia utwardzenie zawieszenia jest do poprawy osiągów na zakrętach nie sluzy poprawie komfortu ale jej utracie.borsukmexico pisze:2koła to juz nie mój budżet:P
Na marginesie gwint FK jest podobno w 2 rodzajach, jeden który nie ma róznicy od tych za okolo 900zł a ten o którym piszeShmatan, widziałęm ostatnio na necie za chyba 2500zł
Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:
Na forum 15 lat.. :okej:
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
Ja pisałem o fk ak street - najmiękksza wersja za ok 1000zł.
Ja do gwintu do mk4 dobrałem osłony na drążki kierownicze z megane II - pasują idealnie po użyciu trytytki i podszlifowaniu odbojaborsukmexico pisze:ile te osłony kosztują?
gdzie je kupić?
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
nie podobno tylko jest i nie w 2 tylko w 6 rodzajach...darkmen21 pisze:Na marginesie gwint FK jest podobno w 2 rodzajach, jeden który nie ma róznicy od tych za okolo 900zł a ten o którym piszeShmatan, widziałęm ostatnio na necie za chyba 2500zł
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- borsukmexico
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: pn lut 06, 2012 12:55
Gwint do 3ki fk mt ta czy inny?
teraz to juz nie ogarniam:(
jeśli kupie zbyt miękki gwint to przy opuszczeniu go o 4cm mogą mi obcierać koła o nadkola?
a tego bym nie chciał bo w planach mam zamiar wrzucić do niego jakieś 195/50/16r
chyba nie ma co kombinować i kupić te mts.
nie chcę kit-u bo nie wiem tak naprawdę ule samochód mi siądzie, jak będzie mi się podobało i dobrze jeździło a przy gwincie mogę sobie to dobrze zestroić.
w wielu przypadkach znajomi kupowali sobie kity obniżające i po założeniu albo było za nisko, albo przód stał ok a tył jak koza, innym razem wszystko zbyt wysoko.
Jest to troszkę ruletka.
a przy moim braku doświadczenia zamówiłbym na pewno taki który by mnie nie zadowolił.
jeśli kupie zbyt miękki gwint to przy opuszczeniu go o 4cm mogą mi obcierać koła o nadkola?
a tego bym nie chciał bo w planach mam zamiar wrzucić do niego jakieś 195/50/16r
chyba nie ma co kombinować i kupić te mts.
ok rozumiem o co ci chodzi ale można to wypośrodkować, żeby nie wychylał się na winklach i nie gibało go jak poloneza a przy okazji na nierównościach szło w miarę komfortowo przejechać. A wszystko to przy takim ustawieniu aby koła nie obcierały.Z założenia utwardzenie zawieszenia jest do poprawy osiągów na zakrętach nie sluzy poprawie komfortu ale jej utracie.
nie chcę kit-u bo nie wiem tak naprawdę ule samochód mi siądzie, jak będzie mi się podobało i dobrze jeździło a przy gwincie mogę sobie to dobrze zestroić.
w wielu przypadkach znajomi kupowali sobie kity obniżające i po założeniu albo było za nisko, albo przód stał ok a tył jak koza, innym razem wszystko zbyt wysoko.
Jest to troszkę ruletka.
a przy moim braku doświadczenia zamówiłbym na pewno taki który by mnie nie zadowolił.
Mój mexico:P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=452051" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości