uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
yogi44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 19:14
Lokalizacja: Gosiewo

uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2

Post autor: yogi44 » pn lut 06, 2012 19:50

Mój pierwszy problem wygląda tak: Obrazek
Uszczelniacz prawej flanszy mechanizmu różnicowego był już wymieniany chyba 3 razy na przestrzeni 2 lat. Mija kilka miesięcy i znowu jest to samo - cieknie pomału kapie sobie olej :grrr: . Zastanawia mnie ten pierścień czy tuleja (nie wiem jak to sie nazywa) koloru żółtego, czy ona nie powinnna byc wsunieta do środka? widać na niej ślady uszkodzeń mechaniczynych - jakby ktoś chciał ją wbijać. Może ktoś zgłębiał podobny przypadek i wskaże co robić zebym nie musiał często uzupełniać oleju w skrzyni i wymieniać uszczelniacza.
Problem drugi to skacząca temperatura na trasie, ostatnio jak wjechałem na górke to prawie wskazówka poszła na maxa - ta od temperatury oczywiście. Zaglądnąłem pod maske , odkrecam ostrożnie korek - troche pary poszło , a po kilku sekundach poziom tak podskoczył że płyn zaczęło wywalać góra , ale tylko przez chwile potem poziom opadł? potem jakieś bąble zaczeły sie wydobywać i zaczeło pryskać więc zakręciłem korek. Dodam że mam nową chłodnice , nową pompe wody (rok temu wymiana była) czujnik temperatury też nowy. Dotykałem wtedy ręką chlodnice u góry i nie była specialnie gorąca, a w zbiorniku wyrównaczym wrzało ? Temperature zawsze mi pokazywało troche wysoką ale od kilku dni (od tych mrozów) pokazuje troche wiecej i idzie dalej w prawo jak sie gazu daje np. wjazd pod górę.Obstawiał bym uszczelke pod głowicą. czy jest jakiś sposób żeby upewnić sie ze to uszczelka i ile taka wymiana uszczelki bedzie kosztowała/ Z góry dziekuje za wszelki rady i podpowiedzi.


[img]http://freeisoft.pl/wp-content/uploads//nowe-avatar-13.gif[/img]

Awatar użytkownika
adi088
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:08
Lokalizacja: Turzyn SCZ
Kontakt:

uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2

Post autor: adi088 » pn lut 06, 2012 20:31

najprosciej sprawdz cisnienie na tlokach i bedziesz wiedzial.


golf II GT 1.8RP 89r na części http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=606042
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2

Post autor: 21Golfista21 » pn lut 06, 2012 20:36

Pierwsza kwestia, coś musi być nie tak bo jak dajesz nowy uszczelniacz to musi być gitara, albo krzywo go montujesz, albo jakieś rysy są na skrzyni, kiedyś robiłem i była rysa to posmarowałem ten uszczelniacz silikonem i jest spokój.

2. wg mnie uszczelka pod głowicą, sprawdź węże czy są twarde i czy wywala przez zawór na zbiorniczku.
koszty zrobienia głowicy około 800zł


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2

Post autor: Johnatan » wt lut 07, 2012 02:51

1 sprawa. Uszczelniacz powinienen być zielony i wystawać ale twój ma jakiś dziwny kształt. jakiś płaski i kołnierzem a oru jest płaski pierścień.
2 sprawa. Masz w silniku płyn czy wode ? mogła chłodnica zamarznąć bo jak oddaje najszybciej ciepło to najszybciej podbiera zimno i najszybciej zamarza. Jak czujnik jest sprawny choćby pod ogniem, opalarką to silnik nie ma prawa się grzać. Dodam ci też że źle ustawiony zapłon w silniku lub źle założony pasek rozrządu w silniku przyśpiesza i potenguje nagrzewanie się silnika z czymmm auto na 100% wiecej pali. Ale.. :) gdy auto jest sprawne i ma walniety ten zapłon i pasek to chłodnica bedzie sie załączała. a u ciebie mówisz że sie nie załącza.. Jak woda nie zaostała wywalona tzn że uszczelka jest git. Brak obiegu na chłodnice, brak temp. na czujniku, brak chłodzenia. sprawedzić czy termostat otwiera.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yogi44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 19:14
Lokalizacja: Gosiewo

uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2

Post autor: yogi44 » wt lut 07, 2012 22:47

w układzie mam nowy płyn chłodniczy, wyrzuce termostat i zobacze co bedzie sie działo


[img]http://freeisoft.pl/wp-content/uploads//nowe-avatar-13.gif[/img]

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2

Post autor: Johnatan » śr lut 08, 2012 00:26

czekamy :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yogi44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 19:14
Lokalizacja: Gosiewo

uszczelniacz flanszy mechanizmu różnicowego mk2

Post autor: yogi44 » pt lut 17, 2012 19:41

wyrzuciłem termostat, zimno w aucie sie zrobiło :grrr: , wskazówka temperatury ledwo sie podnosiła, Zamaskowałem chłodnice kartonem duzo lepiej - w samochodzie cieplej . wskazówka osiagneła max 80% poziomu temp, gdy był termostat. musze jeszcze kilka dni pojeżdzić i zobaczyć co się bedzie działo. Najlepiej byłoby sprawdzić to na dłuższej trasie, bo wtedy właśnie mi skakała temp w góre. przy wymianie termostatu oglądałem plyn chłodniczy: na oko w porządku bez zastrzezeń.
czy jest jakiś urządzenie do badania czy w płynie chłodniczym jest dużo dwutlenku wegla? :


[img]http://freeisoft.pl/wp-content/uploads//nowe-avatar-13.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości