Pompa paliwa 2.0GTI 2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
Witam kolegów mianowicie mam problem z pompa paliwa do silka 2E w moim golfie.
Pompa zmarla smiercia naturalna wyciagnelem ja z baku z zamiarem kupna nowej... a tu psikus od niczego nie pasuje...
U mnie w aucie pompa jest taka: http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=457376" onclick="window.open(this.href);return false;
i problem tkwi w tym ze nigdzie takowej nie moge dostac wszedzie mi proponuja i maja takie pompy: http://phuarmar.istore.pl/pl/pompa-pali ... 6-091.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co mam zrobic ? pompe ktora mialem w aucie odpielem z tej polokraglej kostki i nadal poszukuje nigdzie nie moge znalesc. weldug katalogu to wgl nie jest pompa od tego auta...
podam jeszcze nr pomp...
Moja pompa ktora zmarla: 5421306
Pompa ktora maja wszyscy i nawet jedna taka zakupilem: 1H0 906 091
Poradzcie cos co z tym fantem zrobic ewentualnie jak podlaczyc pompe ktora kupilem w miejsce pompy ktora byla...
Pozdrawiam i wszytskim z gory dziekuje bardzo za pomoc
Pompa zmarla smiercia naturalna wyciagnelem ja z baku z zamiarem kupna nowej... a tu psikus od niczego nie pasuje...
U mnie w aucie pompa jest taka: http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=457376" onclick="window.open(this.href);return false;
i problem tkwi w tym ze nigdzie takowej nie moge dostac wszedzie mi proponuja i maja takie pompy: http://phuarmar.istore.pl/pl/pompa-pali ... 6-091.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co mam zrobic ? pompe ktora mialem w aucie odpielem z tej polokraglej kostki i nadal poszukuje nigdzie nie moge znalesc. weldug katalogu to wgl nie jest pompa od tego auta...
podam jeszcze nr pomp...
Moja pompa ktora zmarla: 5421306
Pompa ktora maja wszyscy i nawet jedna taka zakupilem: 1H0 906 091
Poradzcie cos co z tym fantem zrobic ewentualnie jak podlaczyc pompe ktora kupilem w miejsce pompy ktora byla...
Pozdrawiam i wszytskim z gory dziekuje bardzo za pomoc
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
to nie jest pompa do 2E...szukaj pompy 3.0bar, numer 1H0 919 651 P - to jest nowy numer, poprzedni to 1H0 919 051 AK...taka pompa jest tutaj http://moto.allegro.pl/orygi-pompa-pali ... 62645.html" onclick="window.open(this.href);return false;strikez pisze:Pompa ktora maja wszyscy i nawet jedna taka zakupilem: 1H0 906 091
Są jeszcze inne, starsze numery które już wyszły z obiegu
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
Czyli defakto jest to taka sama pompa jak w RP ADZ i calej reszcie silnikow... ?
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
aha juz doczytalem mniej wiecej... moze byc nawet z 1.6 wazne zeby silnik byl na pelnym wtrysku i miala 3bary.. zgadza sie ?
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
ok dzieki wielkie kolego
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
kup z całym koszykiem nie będzie wiele droższa, wkładasz w bak dociskasz w dół przekręcasz w prawo podpinasz węże wtyczkę i po robocie. Nawet te najtańsze z allegro - jeśli nie będziesz miał pecha wytrzymają ze 3-4 lata, czyli takie coś http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-golf- ... 96896.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
najlepiej poszukac uzywki sprawnej gdzies na szrot caly komplet prosto z baku bedzie ori za smieszne pieniadze
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
tak się tylko wydaje, pamiętaj że pompy używane mają już nalatane po kilkaset tysięcy kilometrów a nawet oryginały wieczne nie są. Powiedzmy że ryzyko awarii takiej pompy jest większe niż najtańszego zamiennika.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
jakby dorwał ori za śmieszne pieniądze to można kupić dwie...jedną montujemy a drugą wozimy w bagażniku bo czort wie ile taka używka pogada
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
wezmy pod uwage ze nasze golfy tez wieczne nie sa i tu pyt czy warto ladowac w nie kase :] zalezy do czego komu autko potrzebne
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
Panowie a co zrobic z fantem takim ze mi sie kostki roznia w sensie ze w tej ktora kupilem sa 2styki wystajace (plus i minus) na konektorki zwykle... a w tamtej pompie mialem taka polokragla wtyczka i 3 wystajace bolce... ;/ co zrobic zeby nie bylo pierdut ??
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pompa paliwa 2.0GTI 2E
nie umiesz dorobić kabelków z konektorkami od wtyczki w pokrywie? Te styki są takie gołe w oryginale, nic tam "nie pierdut", tlenu niema, a twoim zdaniem jest tak to zrobić żeby iskier też nie było.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości