falujace obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
falujace obroty
Panowie mam taki problem naprawiałem ostatnio podświetlenie w przełączniku świateł przy podłączeniu go do wtyczki spowrotem zrobiło sie jakies zwarcie i zresetowało komputer.po odpaleniu od razu wszedł na wysokie obroty pozniej sie ustabilizowały na chwile i zaczely skakać jak głupie z 1100 na 1500 i z powrotem.ok postanowiłem odłączyc akumulator na jakis czas pozniej podłaczylem z powrotem odpalilem pogazowalem go na postoju z 10 min i nic nie pomogło.w czasie jazdy przy dodaniu teraz gazu jest takie szarpniecie i przy odjęciu.przy redukcji biegów po nacisnieciu sprzegła obroty sie podnoszą do ok 2000 przy wrzuceniu na jedynke obroty skaczą.przy jezdzie sam sobie dodaje gazu.co zrobic pewnie cos z kompem przepustnica pewnie sie dobrze nie zaadoptowała.pomocy! golf 3 1.6 AEE
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
falujace obroty
AEE nie podlega resetowi, a gdyby podlegał to nie wolno gazować tylko po odpaleniu zostawiasz na luzie do pełnego nagrzania. Podepnij się pod VAG może coś wyjdzie i o ile wiem tylko przez VAG go zaadoptujesz tu już może inni napiszą czy i jak to zrobić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
falujace obroty
kolego wiem jak adaptowac bo robiłem to setki razy. ale ciagle gubi nastawy przepustnicy. tylko jest jedna rzecz ktora mnie zastanawia a mianowicie- jak chce go odpalic to przekrece kluczyk az sie kontrolki zapala ,poczekam 30 s. i odpalam to pali od strzała. a jak normalnie to długo kreci czasem strzeli i zgasnie.czemu tak jest?ktos mi to wytłumaczy bym był wdzieczny
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
falujace obroty
A jak krócej poczekasz nie wystarczy? Albo jak kilka razy zapłon właczysz i wyłączysz? Moze pompa albo filtr paliwa wymagają uwagi. Poza tym jednak - nie jestem pewien czy chodzi tylko o sama adaptację, pisano coś o przywróceniu wszystkich nastaw podstawowych.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
falujace obroty
wszystkie nastawy robił mi elektryk. krócej nie wystarczy czasami trzeba dłuzej niz te 30 s. nie wiem czy to cos ma wspolnego ale nie dawno jechałem po panne i jak stałem pod chata to tak z nudów pare razy wcisnełem pedał hamulca to obroty z 1 tys rosły do 1.5tys.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości