


Natomiast nie wiem jak teraz podpiąć rurki od zaworu sterującego N75 do Waste-Gate w Gerrett;cie T3



Na poniższym zdjęciu widok Gerrett jeszcze w JR, oraz przykładowego zaworu N75, z ponumerowanymi króćcami.


Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja bym do tego jeszcze program dorzucił bo tak to nie wykorzystasz potencjału T3, jakie masz ECU??Sindbad pisze:Dzięki Arwam za podpowiedz.
Jutro zdam relacje co wyszło. Z jazdy bez podpiętego N75 mogę powiedzieć ze turbo wstaje później ale nie ma mega laga i silnik nie łapie zadyszki aż do samego końca co było wcześniej widocznie odczuwalne.
A pompa i wtryski to kolejny etap.
nie kwestionuję Twojej wiedzy ale można to zrobić bez programu. jedynie jeśli chcemy mocniej podlać paliwkiem to potrzebujemy MBC upustowego ( nie mylić z kulkowym) i kompletu na przeróbkę pompy na 11mm.toffic pisze:Ja bym do tego jeszcze program dorzucił bo tak to nie wykorzystasz potencjału T3, jakie masz ECU??
Chyba jednak nie robiłeś, skoro piszesz coś takiegoarwam pisze:nie kwestionuję Twojej wiedzy ale można to zrobić bez programu. jedynie jeśli chcemy mocniej podlać paliwkiem to potrzebujemy MBC upustowego ( nie mylić z kulkowym) i kompletu na przeróbkę pompy na 11mm.toffic pisze:Ja bym do tego jeszcze program dorzucił bo tak to nie wykorzystasz potencjału T3, jakie masz ECU??
wiem bo już w paru autach to robiłem. i można niemal bezdymnie zejść w okolice 7-9s w sprincie do 100km/h w zależności od stanu auto i zastosowanej sprężarki
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości