Witam,
Jako świeżak na forum A więc jeszcze raz: cześć wszystkim użytkownikom.
[VW Golf 3, 1994r,5D,)
Przechodząc do meritum, potrzebuję informacji na temat rozmieszczenia wężyków od zamków pneumatycznych. Dokładnie gdzie się znajduje rozdzielacz (czwórnik czy może jeszcze więcej) który rozdziela powietrze z jednego wężyka idącego z pompki na poszczególne strony. Szukam, bo od pewnego czasu pojawił się następujący problem: gdy przekręcę kluczyk na ZAMKNIJ, wszystko zamyka się w mig. Gdy natomiast przekręcę na OTWÓRZ, tylne drzwi zwłaszcza z lewej strony otwierają się znacznie wolniej od pozostałych, o ok. 10s. Gdy i one się otworzą, to pompka pracuje jeszcze przez około 45s, mimo iż wszystkie drzwi i zamki są już dawno otwarte. Podejrzewam, że to wina nieszczelności (dziurawego) wężyka, lub gumowego łącznika. Zgadzałoby się to tym bardziej, że drzwi są otwierane powietrzem tłoczonym, co sprawia, że ewentualna dziura powiększa się pod wpływem ciśnienia i dlatego pompka pracuje dłużej, aż zadziała auto-wyłącznik. Sama pompka jest na 100% sprawna. Więc proszę o sugestie.
POZDRAWIAM
Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka
podnieś tapicerkę bagażnika i zobaczysz, potem lecą w osłonach progów, a nieszelności najpierw szukaj tam gdzie mają ruchome połączenia czyli w przelotkach do rzwi i klapy bagażnika, zwykle zresztą słychac świst w nieszczelnym miejscu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka
Witam,
Troszkę czasu się znalazło, więc zabrałem się za przegląd pneumatyki. Przyczyna była banalna: otóż przerwała się membrana uszczelniająca trzpień w siłowniku blokowania klapki wlewu paliwa. Wystarczyło dorobić nową z czterech warstw folii z torebki śniadaniowej. Działa wyśmienicie, lecz trochę kozacki to sposób Ale pozwolił zaoszczędzić parę groszy.
Troszkę czasu się znalazło, więc zabrałem się za przegląd pneumatyki. Przyczyna była banalna: otóż przerwała się membrana uszczelniająca trzpień w siłowniku blokowania klapki wlewu paliwa. Wystarczyło dorobić nową z czterech warstw folii z torebki śniadaniowej. Działa wyśmienicie, lecz trochę kozacki to sposób Ale pozwolił zaoszczędzić parę groszy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka
Pomysł przedni
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 7 gości