[MK4] Golf MK4 by mlodyBZG- Own/US Style
Moderator: G0 Karcio
[MK4] Golf MK4 by mlodyBZG- Own/US Style
Witam , przedstawiam Wam mojego czarnucha.
Vw Golf IV 3D Hatchback HIGHLINE
Auto na dzień 13 Marca 2014 wygląda tak
Rok Produkcji: 2000
Silnik: AJM 116KM swap na ASZ 130KM ( pomodzone na XXX KM )
Wersja: Highline
-ABS, ASR, ESP
-lakier czarna perła LC9Z
-klimatyzacja manualna
-elektryczne lusterka
-elektryczne szyby
-8xAirBag
-podłokietnik
-podgrzewane lusterka 2 x duże symetryczne lusterko z błękitnym szkłem
-pakiet komfort-domykanie lusterek z kluczyka
-komputer pokładowy 1/2 FIS
-tempomat
-gniazdo 12V w bagażniku
-zabezpieczenia antykradzieżowe
Style:
-lampy tył R32/USA w zamienniku
-lampy przód ORI Xenon ( przemalowane na black)
-zaślepki kierunkowskazów WOB
-gałka zmiany biegów Leon TS
-"RECARO" z A3 w pełnej skórze
-tylna półka obszyta skórą wraz z czerwoną nicią.
-zdjęte emblematy z klapy
-dorzucony emblemat TDI w grill ( caly czarny)
-tylna wycieraczka od MKV
-lusterko wewnętrzne pomalowane na czarno
-prawe duże lusterko z wersji UK
-podświetlane kratki Bora/R32
-lampka a'la W8
-zegary w słupku ( Ciśnienie doładowania, temperatura oleju)
-Tylni zderzak USA
-Pakiet dokładek ( tył Jahre, progi No-Name, przód No-Name )
-Tarczki zegarów UK/USA w milach i km
Przeprowadzone Modyfikacje przez poprzedniego właściciela:
-soft by EVOLUTION
-turbo Garret GT2256
-chłodniczka oleju ARL
-kolektor dolotowy ARL
-kolektor wydechowy custom baran
-MAP sensor ARL
-wywalony katalizator, wydech zakończony dwoma czarnymi fifkami
-wyłączony elektronicznie EGR
-większy downpipe
-pompowtryskiwacze AL'ki
-FMIC 550x140x65 - przerobiony według własnego pomysłu
-dynamiczny dolot powietrza do filtra
-SWAP z AJM na ASZ
Zawieszenie:
AIR RIDE na bazie H&R na grubym tłoku - nieaktualne
AIR RIDE na bazie Tuning Art - aktualne
- elektrozawory 3/8 x2 (sterowanie osiami)
- 2 manometry ( podwójny VIAIR do osi, oraz FESTO do butli )
- poduszki RUBENA 130/2 ST x4
- kompresor 470cc
- butla
- przewody, złączki, zawór upustowy
- sterowanie z kokpitu
- podcięta podłużnica
Stabilizator od S3 ( co by można było pokręcić nisko )
Koła:
Było: Ronal Mercedes 18" 4x8,5" ET47 Przemalowane proszkowo na kremowy
Było: Audi A8 Winter 18" 4x 7,5" ET40 Pomalowane na żółty połysk
Było: Mercedes SEGIN 18" 2x8" 2x9" Polerowane
Było: BBS RXII 2x8,5" model 501 ET 32 2x10" model 506 ET 40
Jest: Mercedes Alphard pełen poler
2x8,5" 215/35 18" ET35 + 20mm dystans
2x9,5" 215/35 18" ET40 + 15mm dystans
Układ hamulcowy:
Przód: Nacinane tarcze SPEEDMAX tył seria
Zaciski pomalowane na czerwono
Car Audio:
-Radio CLARION DXZ668RMP
-głośniki przód 2x JBL GT5-650C
-głośniki tył półka 2x CLARION SRQ 6931R
-piszczałki w słupkach 2x SIGNAT T1
-piec HELIX DB TWO
-skrzynia Magnat SubTech 130
PLANY:
- zrobienie przelotu 3" oraz korekta softu na około 240KM +/-
- podłączenie kondensatora pod sprzęt grający - ZROBIONE
- zmiana koła - ZROBIONE
- ogarniecie dekorów - ZROBIONE
- dołożenie obrysówek ZROBIONE
- Ori Xenon - ZROBIONE
- zderzak tylni USA - ZROBIONE
- detaling lakieru ZROBIONE
- AIR RIDE - ZROBIONE
- czarny sufit
- obszycie boczków skórą
31.12.2011
Miałem okazje przymierzyć Mercedesy 8,5" przód i 9,5" tył
Powiem że ładnie to wyglądało
19.01.2012
Pare strzałów mało profesionalnych z telefonu podczas postoju
27.01.2012
Wpadły nowe lampy na tył
12.02.2012
Nowe Felgi:
Audi A8 Winter 18" 7,5" ET40
-> Przemalowane na żółty połysk
14.02.2012 Pakiet zimowy
7.03.2012
Kratki Bora/R32
A tutaj już na aucie
18.03.2012
Mały Update lampy już na aucie , ale zobaczymy czy zostaną
22.03.2012
A więc dzisiaj koło zagościło na aucie
Taka mała fotorelacja:
1) nakrętki regulacji z tyłu OUT
2) Dystanse zmieniające rozstaw 5x100 na 5x112 20mm przód i 30mm tył
3) No i zakładamy wkońcu koło
Tył schował się ładnie, tak jak planowałem co do przodu musze wyciągnąć albo helpery albo skrócić odbój
A tak się prezentuje już po całym zabiegu kręcenia gwintem, jeszcze zostały mi do założenia kapsle
Foty ze spotu pod KFC i mini sesja z kolegą tomala418
14.04.2012
Przewoskowany
oraz wpadły nowe wlepy:
-SSG
-POKAŻ CYCKI A DAM CI CIASTKO
-Black&Yellow Edition
23.04.2012
Nowe lampy - Depo i żarówki Philips-a +30% światła
Drugi fant obecnie znajduje się u lakiernika.
25.04.2012
Black&Yellow-owe lusterko
29.04.2012
Wczorajszego spotu wrocLOW.
6.06.2012
jUeSAj prawie gotowe, brakuje zderzaka...
10.06.2012
Few shots of Black&Yellow
27.06.2012
Kapsle, gałka zmiany biegów itp... Yellow
1.07.2012
Vag Event 2012
15.07.2012
Vagowisko 2012
24.07.2012
Black&Yellow zakończony
"Black&Blue style" teraz wchodzi w życie
mała zapowiedź tego jak będzie
31.07.2012
Spot wrocLOW
2.10.2012
Bagażnik dachowy THULE 3D
6.10.2012
Pare strzałów czarnego
24.10.2012
Wpadło nowe koło na przyszły sezon
Mercedes Segin 5x112 18"
przód 8" - 205/35/18 TOYO
tył 9" - 215/35/18 LINGLONG
Dystanse zmieniające rozstaw 5x100 na 5x112 4x25mm
14.11.2012
Kolejny element układanki ,owijki THULE koloru czarnego.
5.12.2012
Zmiana koła:
BBS RXII
Przód 8,5" model 501 ET 32
Tył 10" model 506 ET 40
1.02.2013
Wpadły tylne lampy R32/USA w zamienniku, zobaczymy jak się bedą sprawować
15.02.2013
Rotory już u mnie.
27.02.2013
Rims ready to use! ]:->
10.03.2013
Przymiarki koła
5.06.2013
AIR RIDE na aucie
16.06.2013
Sesja. Wielkie dzięki dla Rafała za ogarnięcie tematu https://www.facebook.com/RafalNiedzwieckiPhotography" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz konkrety
26.10.2013
Dzisiaj odebrałem koła na sezon 2014
Mercedes Alphard w pełnej polerce
18" przód 8,5J tył 9,5J
A tak wygląda VT
4.11.2013
Wizyta kuriera z paczką: Tylni zderzak USA
11.11.2013
Wpadła tylnia dokładka V6
13.11.2013
Wnętrze pochodzi z Audi A3 2003r. Przednie fotele takie same jak RECARO tyle, że nie mają napisu oraz są elektrycznie sterowane przód/tył, dodatkowo posiadają schowki w nogach ( dosyć pojemne)
14.01.2014
Nowy IC wraz z przerobieniem całej instalacji
550x140x65
15.02.2014
Pierwsze przymiarki
9,5J na tyle
A tutaj dla zajawki 9,5J na przodzie
11.03.2014
Koło na aucie i spas STAGE 1
30.03.2014
Lekki detailing lakieru i pare zdjęć
9.04.2014
Front gotowy jak i tył
CDN...
Vw Golf IV 3D Hatchback HIGHLINE
Auto na dzień 13 Marca 2014 wygląda tak
Rok Produkcji: 2000
Silnik: AJM 116KM swap na ASZ 130KM ( pomodzone na XXX KM )
Wersja: Highline
-ABS, ASR, ESP
-lakier czarna perła LC9Z
-klimatyzacja manualna
-elektryczne lusterka
-elektryczne szyby
-8xAirBag
-podłokietnik
-podgrzewane lusterka 2 x duże symetryczne lusterko z błękitnym szkłem
-pakiet komfort-domykanie lusterek z kluczyka
-komputer pokładowy 1/2 FIS
-tempomat
-gniazdo 12V w bagażniku
-zabezpieczenia antykradzieżowe
Style:
-lampy tył R32/USA w zamienniku
-lampy przód ORI Xenon ( przemalowane na black)
-zaślepki kierunkowskazów WOB
-gałka zmiany biegów Leon TS
-"RECARO" z A3 w pełnej skórze
-tylna półka obszyta skórą wraz z czerwoną nicią.
-zdjęte emblematy z klapy
-dorzucony emblemat TDI w grill ( caly czarny)
-tylna wycieraczka od MKV
-lusterko wewnętrzne pomalowane na czarno
-prawe duże lusterko z wersji UK
-podświetlane kratki Bora/R32
-lampka a'la W8
-zegary w słupku ( Ciśnienie doładowania, temperatura oleju)
-Tylni zderzak USA
-Pakiet dokładek ( tył Jahre, progi No-Name, przód No-Name )
-Tarczki zegarów UK/USA w milach i km
Przeprowadzone Modyfikacje przez poprzedniego właściciela:
-soft by EVOLUTION
-turbo Garret GT2256
-chłodniczka oleju ARL
-kolektor dolotowy ARL
-kolektor wydechowy custom baran
-MAP sensor ARL
-wywalony katalizator, wydech zakończony dwoma czarnymi fifkami
-wyłączony elektronicznie EGR
-większy downpipe
-pompowtryskiwacze AL'ki
-FMIC 550x140x65 - przerobiony według własnego pomysłu
-dynamiczny dolot powietrza do filtra
-SWAP z AJM na ASZ
Zawieszenie:
AIR RIDE na bazie H&R na grubym tłoku - nieaktualne
AIR RIDE na bazie Tuning Art - aktualne
- elektrozawory 3/8 x2 (sterowanie osiami)
- 2 manometry ( podwójny VIAIR do osi, oraz FESTO do butli )
- poduszki RUBENA 130/2 ST x4
- kompresor 470cc
- butla
- przewody, złączki, zawór upustowy
- sterowanie z kokpitu
- podcięta podłużnica
Stabilizator od S3 ( co by można było pokręcić nisko )
Koła:
Było: Ronal Mercedes 18" 4x8,5" ET47 Przemalowane proszkowo na kremowy
Było: Audi A8 Winter 18" 4x 7,5" ET40 Pomalowane na żółty połysk
Było: Mercedes SEGIN 18" 2x8" 2x9" Polerowane
Było: BBS RXII 2x8,5" model 501 ET 32 2x10" model 506 ET 40
Jest: Mercedes Alphard pełen poler
2x8,5" 215/35 18" ET35 + 20mm dystans
2x9,5" 215/35 18" ET40 + 15mm dystans
Układ hamulcowy:
Przód: Nacinane tarcze SPEEDMAX tył seria
Zaciski pomalowane na czerwono
Car Audio:
-Radio CLARION DXZ668RMP
-głośniki przód 2x JBL GT5-650C
-głośniki tył półka 2x CLARION SRQ 6931R
-piszczałki w słupkach 2x SIGNAT T1
-piec HELIX DB TWO
-skrzynia Magnat SubTech 130
PLANY:
- zrobienie przelotu 3" oraz korekta softu na około 240KM +/-
- podłączenie kondensatora pod sprzęt grający - ZROBIONE
- zmiana koła - ZROBIONE
- ogarniecie dekorów - ZROBIONE
- dołożenie obrysówek ZROBIONE
- Ori Xenon - ZROBIONE
- zderzak tylni USA - ZROBIONE
- detaling lakieru ZROBIONE
- AIR RIDE - ZROBIONE
- czarny sufit
- obszycie boczków skórą
31.12.2011
Miałem okazje przymierzyć Mercedesy 8,5" przód i 9,5" tył
Powiem że ładnie to wyglądało
19.01.2012
Pare strzałów mało profesionalnych z telefonu podczas postoju
27.01.2012
Wpadły nowe lampy na tył
12.02.2012
Nowe Felgi:
Audi A8 Winter 18" 7,5" ET40
-> Przemalowane na żółty połysk
14.02.2012 Pakiet zimowy
7.03.2012
Kratki Bora/R32
A tutaj już na aucie
18.03.2012
Mały Update lampy już na aucie , ale zobaczymy czy zostaną
22.03.2012
A więc dzisiaj koło zagościło na aucie
Taka mała fotorelacja:
1) nakrętki regulacji z tyłu OUT
2) Dystanse zmieniające rozstaw 5x100 na 5x112 20mm przód i 30mm tył
3) No i zakładamy wkońcu koło
Tył schował się ładnie, tak jak planowałem co do przodu musze wyciągnąć albo helpery albo skrócić odbój
A tak się prezentuje już po całym zabiegu kręcenia gwintem, jeszcze zostały mi do założenia kapsle
Foty ze spotu pod KFC i mini sesja z kolegą tomala418
14.04.2012
Przewoskowany
oraz wpadły nowe wlepy:
-SSG
-POKAŻ CYCKI A DAM CI CIASTKO
-Black&Yellow Edition
23.04.2012
Nowe lampy - Depo i żarówki Philips-a +30% światła
Drugi fant obecnie znajduje się u lakiernika.
25.04.2012
Black&Yellow-owe lusterko
29.04.2012
Wczorajszego spotu wrocLOW.
6.06.2012
jUeSAj prawie gotowe, brakuje zderzaka...
10.06.2012
Few shots of Black&Yellow
27.06.2012
Kapsle, gałka zmiany biegów itp... Yellow
1.07.2012
Vag Event 2012
15.07.2012
Vagowisko 2012
24.07.2012
Black&Yellow zakończony
"Black&Blue style" teraz wchodzi w życie
mała zapowiedź tego jak będzie
31.07.2012
Spot wrocLOW
2.10.2012
Bagażnik dachowy THULE 3D
6.10.2012
Pare strzałów czarnego
24.10.2012
Wpadło nowe koło na przyszły sezon
Mercedes Segin 5x112 18"
przód 8" - 205/35/18 TOYO
tył 9" - 215/35/18 LINGLONG
Dystanse zmieniające rozstaw 5x100 na 5x112 4x25mm
14.11.2012
Kolejny element układanki ,owijki THULE koloru czarnego.
5.12.2012
Zmiana koła:
BBS RXII
Przód 8,5" model 501 ET 32
Tył 10" model 506 ET 40
1.02.2013
Wpadły tylne lampy R32/USA w zamienniku, zobaczymy jak się bedą sprawować
15.02.2013
Rotory już u mnie.
27.02.2013
Rims ready to use! ]:->
10.03.2013
Przymiarki koła
5.06.2013
AIR RIDE na aucie
16.06.2013
Sesja. Wielkie dzięki dla Rafała za ogarnięcie tematu https://www.facebook.com/RafalNiedzwieckiPhotography" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz konkrety
26.10.2013
Dzisiaj odebrałem koła na sezon 2014
Mercedes Alphard w pełnej polerce
18" przód 8,5J tył 9,5J
A tak wygląda VT
4.11.2013
Wizyta kuriera z paczką: Tylni zderzak USA
11.11.2013
Wpadła tylnia dokładka V6
13.11.2013
Wnętrze pochodzi z Audi A3 2003r. Przednie fotele takie same jak RECARO tyle, że nie mają napisu oraz są elektrycznie sterowane przód/tył, dodatkowo posiadają schowki w nogach ( dosyć pojemne)
14.01.2014
Nowy IC wraz z przerobieniem całej instalacji
550x140x65
15.02.2014
Pierwsze przymiarki
9,5J na tyle
A tutaj dla zajawki 9,5J na przodzie
11.03.2014
Koło na aucie i spas STAGE 1
30.03.2014
Lekki detailing lakieru i pare zdjęć
9.04.2014
Front gotowy jak i tył
CDN...
Ostatnio zmieniony śr kwie 09, 2014 12:37 przez mlodyBZG, łącznie zmieniany 67 razy.
- Ad4m3k
- Forum Master
- Posty: 1261
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 15:21
- Lokalizacja: Ostrowiec / Kielce
- Kontakt:
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
auto myślę że wszystkim znane
mam nadzieję że pójdziesz z modami w dobrym kierunku i auto będzie tylko coraz lepsze
powodzenia w realizacji planów
mam nadzieję że pójdziesz z modami w dobrym kierunku i auto będzie tylko coraz lepsze
powodzenia w realizacji planów
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
Co tu dużo mówić auto już pomodzone teraz nowy właściciel dorzuci swoje parę groszy i będzie cool. Moim zdaniem pierwszy mod to powinno być zmiana ukł. hamulcowego bo seria trochę cienka do takowej mocy szukaj 312 i 256 Powodzenia w dalszych modach.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
Dbaj o niego z głową i podnieś poprzeczkę w górę... Będę się przyglądał, zobaczymy co tam wyczarujesz z czarnego
BTW dobrze się prezentuje na tym setupie od OENA podoba mnie się
BTW dobrze się prezentuje na tym setupie od OENA podoba mnie się
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
pelton, w tygodniu jade rozmawiać o inne koło zobaczymy co z tego będzie i czy jeszcze są
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
No furak jeden z lepszych na forum chyba.
312/256 + stalowy oplot + dobry plyn to pierwsze co powienienes zrobic.
potem wydech , korekta i syta fela
Gratuluje zakupu.
312/256 + stalowy oplot + dobry plyn to pierwsze co powienienes zrobic.
potem wydech , korekta i syta fela
Gratuluje zakupu.
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
peltona golfik kazdy zna i bedzie pamietał że to peltonowóz hehehe
Volkswagen Group is the best
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
teraz trzeba odciąć pępowinę od Pelego i paść Czarnego według własnego pomysłu
można powiedzieć - bardzo gruba baza
można powiedzieć - bardzo gruba baza
- mayday198x
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: śr gru 02, 2009 18:38
- Lokalizacja: Wrocław
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
Jeśli będziesz się pozbywał chętnie przygarnemlodyBZG pisze:Zawieszenie gwintowane H&R na grubym tłoku ( w rezerwie czeka KONI z regulacją twardości)
LOOK AT THIS viewtopic.php?f=89&t=377348" onclick="window.open(this.href);return false;
KUPIĘ: TUNEL ŚRODKOWY/KONSOLA MK4
KUPIĘ: TUNEL ŚRODKOWY/KONSOLA MK4
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
jak bys sie decydowal na robienie hamulcow to wal do mnie cos ci zmotam.
A teraz zdradź o jakiej feldze myslisz.
A teraz zdradź o jakiej feldze myslisz.
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
hugo00, co do felgi to merole na sprzedaż zobaczymy czy pójdą. Mam jedne fele na oku ale narazie nie chce zdradzać musze sie pozbyć mercedesów żeby kupić nowe
- Dominik2566
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2011 11:37
- Lokalizacja: Tychy
Vw Golf MkIV by mlodyBZG ASZ+
mlodyBZG, No no auto szacun poprzedni właściciel włożył w niego kupę forsy ale widać się opłacało ze 130KM zrobić 221KM a co z variantem ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 65 gości