BKD nie zapala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
BKD nie zapala
Witam
Seat Leon 2.0 BKD z 2006 roku nie chce zapalić, błędów niema.
Rozrusznik kręci 210 - 230 rpm.
Pytanie:
Czy soft w tym silniku nie odpala jak rozrusznik nie kręci ponad 250 rpm ?
Pozdrawiam.
Seat Leon 2.0 BKD z 2006 roku nie chce zapalić, błędów niema.
Rozrusznik kręci 210 - 230 rpm.
Pytanie:
Czy soft w tym silniku nie odpala jak rozrusznik nie kręci ponad 250 rpm ?
Pozdrawiam.
BKD nie zapala
ja bym srpawdził pompe paliwa, też często padają:)
Nowe części samochodowe, Opony. Niskie ceny. Oleje Premium Motul, Penrite. Warsztat. Zapraszamy
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
Re: BKD nie zapala
Było podejrzenie pompy paliwa, ale kolega zaciągnoł parcha do mechanika, ten naładował aku i sprzęt zapalił.
Zadowolony pojeździł trzy dni i znów nie pali, kręci niby normalnie ale nie pali.
Kupił więc nowe aku i na nowym też nie pali z tym że możliwe że taka nówka ze sklepu nie ma full power.
Podłączyłem VAG, zero błędów rozrusznik kręci 210 max 230 rpm.
Wszędzie piszą że powinien 250 kręcić, więc potrzebuję się upewnić, ponieważ gdzieś czytałem że tak drastyczna ochrona dwumasu jest tylko w silnikach wzdłużnych.
Jak ma zapalać od 200 rpm to pewnie pompa paliwa padła, a Pan mechanik mówi że to pompowtryski...
Zadowolony pojeździł trzy dni i znów nie pali, kręci niby normalnie ale nie pali.
Kupił więc nowe aku i na nowym też nie pali z tym że możliwe że taka nówka ze sklepu nie ma full power.
Podłączyłem VAG, zero błędów rozrusznik kręci 210 max 230 rpm.
Wszędzie piszą że powinien 250 kręcić, więc potrzebuję się upewnić, ponieważ gdzieś czytałem że tak drastyczna ochrona dwumasu jest tylko w silnikach wzdłużnych.
Jak ma zapalać od 200 rpm to pewnie pompa paliwa padła, a Pan mechanik mówi że to pompowtryski...
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
BKD nie zapala
Obroty raczej nie mają tu nic do gadania. Tak mi się wydaje. BKD bez pompy nie odpali więc sprawdź najlepiej podmień pompę. Jak autko było u mechaniora to odpalił od strzała po naładowaniu czy odpalił po długim kręceniu? Na kompie powinno coś wyskoczyć bo to dziwny problem. Paliwo nie jest zapowietrzone?
...
BKD nie zapala
Zapalił od strzała u mechanika.
Wszystko wskazuje na to że pompa padła. VAG nic nie pokazuje.
A obroty mają dużo do gadania na ciepłym silniku, przewody paliwowe czarne więc nie widać czy jest powietrze.
Jak odpiąłem od filtra to po przekręceniu kluczyka płynie paliwo ale wydaje mi się że słabo, małe ciśnienie.
Wszystko wskazuje na to że pompa padła. VAG nic nie pokazuje.
A obroty mają dużo do gadania na ciepłym silniku, przewody paliwowe czarne więc nie widać czy jest powietrze.
Jak odpiąłem od filtra to po przekręceniu kluczyka płynie paliwo ale wydaje mi się że słabo, małe ciśnienie.
BKD nie zapala
najlepiej podmień pompe, na forum passata w 2.0 tdi częsta przypadłość i najgorsze to że VAG nie pokaże błędu pompy
Nowe części samochodowe, Opony. Niskie ceny. Oleje Premium Motul, Penrite. Warsztat. Zapraszamy
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
BKD nie zapala
najlepiej sprawdzić właśnie tak jak pisałeś, zobaczyć czy paliwo płynie do filtra, tylko skoro mówisz że leci, to pompa jeszcze jakoś żyje
Nowe części samochodowe, Opony. Niskie ceny. Oleje Premium Motul, Penrite. Warsztat. Zapraszamy
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
tel. 888-530-456
gg 3543322
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=548383
www.expressparts.pl
BKD nie zapala
Pompa coś tam pompuje, więc nie jest trupem no i przekaźnik jest sprawny.
Nie wiem tylko jak ocenić czy odpowiednie ciśnienie podaje.
Nie wiem tylko jak ocenić czy odpowiednie ciśnienie podaje.
BKD nie zapala
Heh, z Plaka zapala !
Jeździ chyba normalnie i jak się rozgrzeje zapala już z rozrusznika, z tym że nie z półobrotu.
Czyli albo rozrusznik za wolno kręci (mało prawdopodobne) albo pompa paliwa pada...
Jeździ chyba normalnie i jak się rozgrzeje zapala już z rozrusznika, z tym że nie z półobrotu.
Czyli albo rozrusznik za wolno kręci (mało prawdopodobne) albo pompa paliwa pada...
BKD nie zapala
PD chyba łatwiej zdiagnozować niż VP, Gdy słabo odpala bądź wcale najpierw sprawdzamy filtr paliwa, przy tej okazji po przekręceniu kluczyka przez 2 sek powinniśmy słyszeć pompę w baku( w niektórych AJM nie ma tej pompy) Pompa Podaje ciśnienie 0,5 bara, jest to pompa niskiego ciśnienia i ma za zadanie tylko dostarczyć paliwo w przewody( u mnie była uszkodzona a jednak paliło autko tylko co 10 raz strajkował) gdy paliwo dociera do filtra a autko dalej nie pali jak powinno, zostają trzy rzeczy Vacum, pompki lub okablowanie pompek pod pokrywą zaworów. Vacum powinna podawać na wolnych ok 2,5bar i rosnąć do ok 7bar. łatwo to sprawdzić wkręcając manometr w bok Vacum. Jeśli ciśnienie w porządku, vacum nie cieknie to przyczyny szukałbym pod deklem zaworów.
Ot takie moje przemyślenia
Ot takie moje przemyślenia
Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
BKD nie zapala
czyszczenie pompek nic nie daje
skasuje cie za demontaz i montaz i jeszcze nie wiadomo czy prawidłowo ustawi pompki w głowicy
gwarantuje za dalej bedzie sraka
na jakiej podstawie stwierdził awarie pompek?
skasuje cie za demontaz i montaz i jeszcze nie wiadomo czy prawidłowo ustawi pompki w głowicy
gwarantuje za dalej bedzie sraka
na jakiej podstawie stwierdził awarie pompek?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 77 gości