Stuki prawego amortyzatora.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bryla
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 12:56
Lokalizacja: Sandomierz

Stuki prawego amortyzatora.

Post autor: Bryla » wt lis 22, 2011 20:10

Witam mam problem w moim MK2,podczas jazdy po dołach i nierównościach słychać stuki prawego amortyzatora.Pobujałem trochę autem na postoju,stuki dochodzą z okolic kielicha.Jakiś czas temu gdy auto było na lewarku zauważyłem,że prawy amor ma luzy(tak jakby nie był dokręcony przy kielichu) czy to przez to może tak stukać? Czy taki delikatny luz jest normalny?
Jeśli to nie to,to co może być przyczyną?


Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.

Kontakt na PW.

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Stuki prawego amortyzatora.

Post autor: Johnatan » śr lis 23, 2011 01:23

Jak fura jest na lewarku to kolumna lata w kielichu, to normalne. Auto swoim cięzarem dociśnie poduszke do kielicha. Problem może być podczas dokręcania talerzyka górnego sprężyny. Musisz otworzyć maskę, zdjąc dekielek mcperson, odkręcić srube i zdjąć ją z tym talerzykiem. Masz teraz na wierzchu pręt amortyzatora na imbus a w środku nakrętke. Weź takiego imbusa i odkręcaj ten pręt a nakrętke wewnątrz poduszki zatrzym czymś np wkrętakiem płaskim. Jeśli tam znalazłeś luz to to był powód pukania jeśli zawieszenie jest sprawne.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

Stuki prawego amortyzatora.

Post autor: DIDARO » śr lis 23, 2011 13:45

albo łożysko sie sypie w poduszce amora , bo jeśli ta nakrętka jest dokręcona to to jest powodem . A często one padają

Jonathan
Z zastosowaniem wkrętaka , myślę że to kiepski pomysł ?
Ja wziąłem kawałek rurki i zeszlifowałem na końcu boczki , powstały dwa bolce ,dospawałem rączkę i powstał praktyczny funkcjonalny klucz .
Zajęło mi to 20 min
Polecam
Można zaoszczędzic nerwów .



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Stuki prawego amortyzatora.

Post autor: Johnatan » śr lis 23, 2011 14:02

DIDARO pisze:Jonathan
Z zastosowaniem wkrętaka , myślę że to kiepski pomysł ?
Ja wziąłem kawałek rurki i zeszlifowałem na końcu boczki , powstały dwa bolce ,dospawałem rączkę i powstał praktyczny funkcjonalny klucz .
Zajęło mi to 20 min
Polecam
Można zaoszczędzic nerwów .
Uzytkownicy są w różnym stopni zaawansowania technicznego wiec podaje metode jak budowe cepa :) Ale tój pomysł jest bardzo dobry :)
Jak robiłem fure i wlasnie pukały talerzyki do góry to stanąłem przed nim otwarłem maske i na wzmocnienie dusiłem i było to słychać w kielichach


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Bryla
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 12:56
Lokalizacja: Sandomierz

Stuki prawego amortyzatora.

Post autor: Bryla » śr lis 23, 2011 15:26

Dzięki za rady chłopaki :)


Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.

Kontakt na PW.

DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

Stuki prawego amortyzatora.

Post autor: DIDARO » śr lis 23, 2011 16:31

Spoko , mamy nadzieje że sobie poradzisz .
Jak raz sie pomęczysz to kolejnym będzie łatwiej

:okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości