Trzyma za wysokie obroty.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Trzyma za wysokie obroty.
Silnik 2.0 115km oznaczenie AGG
Witajcie, mam ostatnio problem ze swoim silnikiem i nie wiem jak go rozwiązać.
Chodzi o to, że gdy rano odpalam silnik to trzyma ponad 1000 obrotów, ale to normalne bo chodzi ssanie. Chwilę tak pochodzi i spada na 900 obrotów/min.
A ostatnio często zdarza się tak, że jak już jadę i niezależnie od tego czy silnik nagrzany czy zimny to trzyma obroty sporo ponad 1tys, czego to może być wina ?
Dodam, że na starym silniku tak nie było (też AGG) po zmianie też nie, ale ostatnio zaczęło się tak robić i to coraz częściej.
Witajcie, mam ostatnio problem ze swoim silnikiem i nie wiem jak go rozwiązać.
Chodzi o to, że gdy rano odpalam silnik to trzyma ponad 1000 obrotów, ale to normalne bo chodzi ssanie. Chwilę tak pochodzi i spada na 900 obrotów/min.
A ostatnio często zdarza się tak, że jak już jadę i niezależnie od tego czy silnik nagrzany czy zimny to trzyma obroty sporo ponad 1tys, czego to może być wina ?
Dodam, że na starym silniku tak nie było (też AGG) po zmianie też nie, ale ostatnio zaczęło się tak robić i to coraz częściej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trzyma za wysokie obroty.
Może być usterka czujnika temperatury albo zespołu przepustnicy. Czujnik sprawdź omomierzem wg norm z forum, nie pomoże to diagnoza VAG ma szanse coś wyjasnić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Trzyma za wysokie obroty.
A i zapomniałem dodać, nie mam czujnika temp. zasysanego powietrza. Nie było go od początku, kostki też nie ma. Stożek założony od kupna.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trzyma za wysokie obroty.
zastąp go oporniczkiem około 0.5 koma może akurat...
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Trzyma za wysokie obroty.
Paweł Marek, Ale tam nawet nie ma kabli ani kostki, więc gdzie szukać kabli od tego ?
Widocznie poprzedni właściciel wyciął albo uj wie co z tym zrobił
Widocznie poprzedni właściciel wyciął albo uj wie co z tym zrobił
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trzyma za wysokie obroty.
kolego ja już za Ciebie tego nie znajdę, sądzę że gdzieś schował ta wtyczkę może na podszybiu nie mam pojecia
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Trzyma za wysokie obroty.
Ale chodzi mi o to gdzie te kable mogą być, że nawet jak uciął to gdzie mogę szukać tych kabli, skąd one wychodzą ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trzyma za wysokie obroty.
nie jestem dokładnie pewien u mnie w 2e to jest w głównej wiązce idącej od ECU na podszybiu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości