Sciaga do prawej podczas jazdy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn mar 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Sciaga do prawej podczas jazdy

Post autor: lukneo » czw mar 30, 2006 21:28

Witam wszystkich serdecznie,
moze bedziecie wiedziec co jest jesli sciaga do prawej podczas jazdy.Opony sa nowe, felgi proste, kola wywazone i odpowiednio napapowane no i robilem juz druga zbierznosc w ciagu roku a on nadal sciaga.Pomozcie prosze bo sam juz nie wiem co mam robic a mechanicy rozkladaja rece. :bigok:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 30, 2006 21:33

mam dokładnie to samo. Zanim pojedziesz jeszcze raz na zbieznosc (z reklamacją) złap mocno za czub macpersona (pod maska) i pobujaj mocno na boki. Jak masz luzy to zbieznosc nic nie da bo katów nie da sie ustawic. Tak jest u mnie. Z tym ze u mnie jeszcze dodam to ze mocniej sciaga przy wcisnietym gazie, na luzie prawie wcale.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

lukneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn mar 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: lukneo » czw mar 30, 2006 21:40

sprawdzali mi i nie mam luzow,oni sami juz nie wiedza co moze byc.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 30, 2006 21:42

przełóz koła po przekątnej (o ile wszystkie gumy masz takie same). Zobacz czy po kilku mocnych hamowaniach ktoras z tarcz nie jest mocniej nagrzana (klocek trzyma).


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw mar 30, 2006 21:52

najprawdopodobnie trzyma Ci lekko prawy zacisk i ciągle masz hamowane koło - sprawdz to w ten sposób że po przejachaniu jakiegoś odcinka (staraj sie mało hamować) czy czasem prawe koło w okolicy śrub nie jest bardzo gorace niż lewe - jesli tak to znaczy że prawe koło jest ciągle hamowane


:-k ...

greg

Post autor: greg » czw mar 30, 2006 21:59

No to ja dołożę swoje - weź no zamień koła djtom, Ty też, Ja miałem tak: koła wyważone i zawsze ciągnęło w jedną stronę - szlak mnie trafiał. Do momentu zmiany na zimówki (inny komplet opon) okazało się żże jedna z opon była do kitu i cięgnęła, co ciekawsze - ściąganie nasilało się podczas przyspieszania. Rada - spróbój zamienić koła miejscami np prawe tył na prawy przód.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw mar 30, 2006 22:13

greg pisze:Rada - spróbój zamienić koła miejscami np prawe tył na prawy przód.
to też jest znakomity pomysł, to też warto sprawdzić


:-k ...

g_siekierda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 10, 2006 19:08
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: g_siekierda » czw mar 30, 2006 22:26

miałem to u siebie i tak jak napisał greg była to wina jednej z opon. poza tym w takich przypadkach często pomaga skasowanie luzu na przekładni kierowniczej, jeśli go masz oczywiście



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt mar 31, 2006 02:28

lukneo, jeśli patent z zamianą kół niczego nie wyjaśni pojedź na sprawdzenie CAŁEJ geometrii, nie tylko zbieżności. Możesz mieć złe kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Przy okazji sprawdzisz kąty pochylenia kół.



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » pt mar 31, 2006 09:01

tez tak mialem na zimowkach nie sciagało a na letnich nie mogłem utrzymac kierownicy gdy obruciłem opone na feldze wszystko jest git /opona nie jest kierunkowa/



sweden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 13:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sweden » pt mar 31, 2006 11:24

A moze samochod po duzym dzwonie nie zostal nalezycie naciagniety ?? Tez tak bywa... :crazy:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt mar 31, 2006 11:53

Własnie autko mogło być niezle uderzone i robil z nim jakis kaleka i go nie naciągnął odpowiedznio :///// A dzieje Ci sie to od jakiegos czasu czy od kiedy pamiętasz ??



lukneo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn mar 27, 2006 23:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: lukneo » pt mar 31, 2006 20:38

To_mas - wiesz dzieje sie tak od kiedy tylko pamietam...Koles od ktorego kupilem zapewnial ze autko nie bylo po stluczce ale po pewnym czasie doszedlem do wniosku ze musialo byc stukniete.Robilem juz wczesniej kilka razy zbieznosc i za kazdym razem wynikalo z tego ze moze byl kiedys walniety z tylu.Wydaje mi sie ze to moze byc wlasnie przez to ale tak do konca to jeszcze nie wiem.Jesli tak by bylo to czy jest mozliwe zeby cos z tym zrobic??



witek_vento1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
Lokalizacja: Dębica

Post autor: witek_vento1.8 » pt mar 31, 2006 21:12

każda opona ma tzw efekt kątowy - jeżeli obie przednie opony będą miały duży efekt
kątowy w tym samym kierunku to będzie ciągnęło i to dość dobrze sprawdz to tak
jak koledzy wcześniej proponowali



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości