Schemat podłączenia OIL Temp. Smoke Warning

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jubasq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr paź 10, 2007 20:08
Lokalizacja: Wleń
Kontakt:

Schemat podłączenia OIL Temp. Smoke Warning

Post autor: jubasq » śr paź 19, 2011 14:44

Witam, zakupiłem wskaźnik temperatury oleju AutoGauge z seri smoke warnik i mam problem ponieważ nie wiem jak i gdzie wpiąć sie w kable w moim mk4. Poniżej zamieszczam dwie foty. Do wskaźnika od podświetlenia są dwa kabelki jeden z kostką zakończony gołymi kablami, drugi z kostkami po obu stronach, ale z tego co wywnioskowałem to użyć trzeba tego z kablami i przedłużyć go gdzieś do instalacji. Nie wiem czy trzeba do stacyjki czy można np. do włącznika świateł ? Prosił bym o jakiś schemacik, z góry dzięki

Obrazek
Obrazek


MK3 Variant AFN+ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=442695

[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]

[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Schemat podłączenia OIL Temp. Smoke Warning

Post autor: rysiektr » śr paź 19, 2011 16:46

wg instrukcji:
czerwony - stały PLUS 12V - nie gasnący podczas rozruchu
czarny - MASA - możesz do masy pojazdu podłączyć, lub znieść jakiś punkt masowy pod deską i tam się wpiąć
biały - ACC 12V - plus 12V po stacyjce
pomarańczowy - podświetlenie - podłączasz po podświetlenia deski rozdzielczej, czyli do jakiegoś przewodu gdzie pojawia się 12V po włączeniu świateł
i taka mała uwaga ode mnie, ten wskaźnik w wersji SMOKE jak sama nazwa wskazuje jest przyciemniany i jeśli przewód pomarańczowy podłączysz tak jak jest to napisane w instrukcji, czyli 12V po włączeniu świateł, to gdy światła będą zgaszone to prawie nic nie będzie widać, dopiero gdy włączysz światła będzie widać. Możesz pomarańczowy podłączyć razem z białym i wtedy będzie podświetlany już w momencie gdy włączysz zapłon.
Zakładam, że wiesz gdzie się wpiąć z ciśnieniem oleju :D


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
jubasq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr paź 10, 2007 20:08
Lokalizacja: Wleń
Kontakt:

Schemat podłączenia OIL Temp. Smoke Warning

Post autor: jubasq » śr paź 26, 2011 19:20

rysiektr, dzięki bardzo, podłączenie poszło OK. Teraz sprawa ma się tak że gdy jest zimno (np. po nocy z rana) po odpaleniu wskaźnik mruga (tak samo jak po odłączeniu czujnika temp.), po 3-5 min jak troszkę się zagrzeje przestaje mrugać i świeci normalnie jak powinien, czy to normalne ?

Jeszcze jedna sprawa (nie wiem czy można w tym dziale) czujnik mam wkręcony w podstawkę filtra oleju i jest prosto skierowany na niego strumień zimnego powietrza z chłodnicy i podczas jazdy są spadki temperatury, gdy sie zatrzymam wszystko pięknie rośnie do właściwych wartości. Nie mam pomysłu czym to owinąć lub jakoś zabezpieczyć. Miał ktoś taki problem ?


MK3 Variant AFN+ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=442695

[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]

[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Schemat podłączenia OIL Temp. Smoke Warning

Post autor: rysiektr » śr paź 26, 2011 22:08

co do umiejscowienia czujnika to nie pomogę, może coś w rodzaju bandaża termoizolacyjnego.... natomiast to, że podświetlenie miga to nie wiem czy to wada fabryczna czy wynika to z tego, że minimalnie zmieniają się wartości elementów użytych do budowy wskaźnika... tego raczej nie poprawisz... albo jest gdzieś zimny lut.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości