Witam,
byc może ktoś pomoże i podda jakiś pomysł gdzie szukać.
Podczas demontażu alternatora po odkręceniu z niego kabla zwarłem do masy.Głupota z mojej strony nie odpiąłem aku.
Strzał , trzask z okolic filtra powietrza i brak ładowania, kontrolka nie gasnie.
Zaznaczam nie jest to bezpiecznik na akumulatorze, sprawdzony, bezpieczniki w skrzynce z boku kierowcy też OK.
Proszę o pomoc jeśli ktoś ma jakiś pomysł gdzie tego szukać.
Z góry dzięki
1.8 AGU demontaż alternatora zwarcie do masy grubego kabla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 AGU demontaż alternatora zwarcie do masy grubego kabla
zwarłeś ten gruby kabel do masy - masy auta, czy do silnika.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
1.8 AGU demontaż alternatora zwarcie do masy grubego kabla
Raczej do silnika , ale nigdy peności nie ma.
1.8 AGU demontaż alternatora zwarcie do masy grubego kabla
to może zerknij jak z punktem masowym silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości