12mm do vp37

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

12mm do vp37

Post autor: JABcok20 » sob paź 08, 2011 22:34

witam. czy ktoś pakował do pompy vp37 toczek 12mm z pompy pochodzącej z ciężarowca.
mam taką na stanie w bdb stanie i się zastanawiam czy nie pogrzebać w softach. fala oczywiście bezpzośredni i dośc ostra bo silnik był uturbiony.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

12mm do vp37

Post autor: spawacz » ndz paź 09, 2011 15:06

Z Iveco i z LT , na iveco lepsze kopniecie z dolu , LT lepsze po calym zakresie. A sorki ze zapytam ty chcesz widze conajmej 200HP?


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

12mm do vp37

Post autor: JABcok20 » ndz paź 09, 2011 18:08

Ja się tylko pytam. Nie mam zamiaru od razu uzyskiwac mocy rzędu 300 koni. kroczek po kroczku coś się okazyjnie trafi to szkoda sprzedać. na 12 przy normalnej jeździ spalanie zostać może w normie? Jeślibym zaaplikował 12mm z falą z afn np. m-tdi by wystroił pewnie no problenmo ale w vp37 da rade.
Pompa którą mam jest z iveco 4.0 to pompa mechaniczna


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

12mm do vp37

Post autor: spawacz » ndz paź 09, 2011 18:25

TA pompa jest bardzo mocna z Iveco i radze uwazac bo sprzezyny i wysokosc fali moze zalatwic pasek. Przy normalnej jezdzi bedzie spalnie minimalnie wyzsze.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

12mm do vp37

Post autor: ksenon » ndz paź 09, 2011 21:34

spawacz pisze:bo sprzezyny i wysokosc fali moze zalatwic pasek.
Wkłada niższe sprężyny,w razie konieczności niższą falę i w drogę.
Generalnie 12'tki mają fale od około 7.7 mm wzwyż,więc zmieniać jej sensu w pompie mechanicznej nie ma.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

12mm do vp37

Post autor: JABcok20 » ndz paź 09, 2011 21:49

niższe tzn od czego od 10mm? fala jest ciekawa tzn widać że do turbodoładowanego. chciałbym pobawić sie programem z taką 12mm ciekawe czy da się to wystroić?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ksenon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 20:27

12mm do vp37

Post autor: ksenon » pn paź 10, 2011 21:49

JABcok20 pisze:niższe tzn od czego od 10mm?
Jeżeli chodzi o sprężyny,to pompy 0 460 404 985/0 460 414 987 mają niskie sprężyny,34mm.
Niższych nima.
Bynajmniej ja nie miałem takich w rękach.
Pomijam sprężyny z wolnossących typu 1.6,1.9d,bo te pomimo,że jeszcze niższe,to zdecydowanie za niskie.

Jaki numer ma fala?
DE... .



arwam

12mm do vp37

Post autor: arwam » czw sty 12, 2012 22:16

ja tam mam ori sprężyny w pompie 12mm z MAN'a i jakoś nie chce się rozlecieć mimo kręcenia do ponad 5000rpm



przemeku1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 17:29
Lokalizacja: Wrocław

12mm do vp37

Post autor: przemeku1 » pn sty 16, 2012 03:12

kiedy i po co jest sens ładować pompę 12?


TDI ASV ++++

arwam

12mm do vp37

Post autor: arwam » pn sty 16, 2012 11:01

jak celujesz w duże moce jak najbardziej jest sens. minusem jest to że szczytowe wartości parametrów przesuną się w trochę niższe rejony obrotów.



przemeku1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 17:29
Lokalizacja: Wrocław

12mm do vp37

Post autor: przemeku1 » pn sty 16, 2012 15:15

arwam, co to są duże moce wg Ciebie? do ilu powinna starczyć 11?


TDI ASV ++++

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

12mm do vp37

Post autor: wesol » pn sty 16, 2012 20:57

10 konczy sie gdzies przy 160-170 gora a 11 zdaj sie dociaga do 190KM.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 12mm do vp37

Post autor: spawacz » pn sty 16, 2012 21:40

No sadze ze na 230 do 180KM na dobrej zaznaczam dobrej 10 dojdziesz, 11 to tak 200-220, i pozniej 12. W M-tdi to bedzie inaczej i przyrostow takich nie bedzie...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

arwam

12mm do vp37

Post autor: arwam » wt sty 17, 2012 01:31

ale bądą momentu i to dostępne od znacznie niższych obrotów



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości