el. szyby z anglika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
el. szyby z anglika
witam,
z gory przepraszam gdyz wiem ze jest sporo tematow o el. szybach jednak nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na pytanie :
jak wyglada montaz el. szyb z anglika?
1 el. szyby - mam u siebie tylko centralny zamek (pneumatyk) i nic wiecej (nawet instalacji glosnikow brak). Zakupiłem ori el. szyby z ANGLIKA tj. wiazka spod deski razem z wiazka centralnego i glosnikow, wiazki z drzwi, silowniki, przelaczniki czyli wszystko.
podczas podpinania do skrzynki z bezpiecznikami porownalem moja wiazke spod deski do wiazki zakupionej i doszedlem do wniosku ze skoro mam centralny fabryczny do z wiazki Angola wywale centralny bo i tak jest zakrotki przewod do pompki ktora jest w bagazniku. I tu powstal problem gdyz w mojej wiazce jest koncowka z kablem czarno-zielonym a w Angolu jak wyrzucilem wiazke centralnego to tez mi zostala ta koncowka. Jak rozwiazac ten problem ? bawic sie w przedluzanie wiazki z angola do pompki?
wiec tak : jak wszystko podlaczylem (jak w angolu) to smigalo super(podwojny przycisk po prawej stronie) a jak podlaczylem zeby przycisk podwojny byl po lewej stronie to moglem sterowac tylko jedna szyba
dzialaja dobrze a wiazki z drzwi to chyba mam ok bo do wlacznika podwojnego mam wszystkie pinya w wiazce pasazera brakuje jednego. dodatkowo w wiazce kierowcy mam sterowanie lusterkami
A czemu jak przy lusterkach wciskam P to steruje lewym?
takie numery na silniczkach :
Na lewym :
BRM 1H0 959 801A
Prawy :
BRM 1H0 959 802
na lewym module (BROSE) :
114522 05 07 5520
prawy :
188933 05 07 5551
i z tego co wyczytalem to lewy jest z 96r a prawy silnik z 94 i te numery sa tez w etce. Czyli z silniczkami powinno byc ok. Czy mozliwe ze tylko wiazki w drzwiach wprowadzaja takie zamieszanie bo sa z anglika? i wystarczy zalozyc wiazki w drzwi z europejskiej wersji a wiazka pod deska moze zostac z anglika?
jak rozwiazac ten probelm zeby wszystko dzialalo tak jak powinno?
z gory przepraszam gdyz wiem ze jest sporo tematow o el. szybach jednak nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na pytanie :
jak wyglada montaz el. szyb z anglika?
1 el. szyby - mam u siebie tylko centralny zamek (pneumatyk) i nic wiecej (nawet instalacji glosnikow brak). Zakupiłem ori el. szyby z ANGLIKA tj. wiazka spod deski razem z wiazka centralnego i glosnikow, wiazki z drzwi, silowniki, przelaczniki czyli wszystko.
podczas podpinania do skrzynki z bezpiecznikami porownalem moja wiazke spod deski do wiazki zakupionej i doszedlem do wniosku ze skoro mam centralny fabryczny do z wiazki Angola wywale centralny bo i tak jest zakrotki przewod do pompki ktora jest w bagazniku. I tu powstal problem gdyz w mojej wiazce jest koncowka z kablem czarno-zielonym a w Angolu jak wyrzucilem wiazke centralnego to tez mi zostala ta koncowka. Jak rozwiazac ten problem ? bawic sie w przedluzanie wiazki z angola do pompki?
wiec tak : jak wszystko podlaczylem (jak w angolu) to smigalo super(podwojny przycisk po prawej stronie) a jak podlaczylem zeby przycisk podwojny byl po lewej stronie to moglem sterowac tylko jedna szyba
dzialaja dobrze a wiazki z drzwi to chyba mam ok bo do wlacznika podwojnego mam wszystkie pinya w wiazce pasazera brakuje jednego. dodatkowo w wiazce kierowcy mam sterowanie lusterkami
A czemu jak przy lusterkach wciskam P to steruje lewym?
takie numery na silniczkach :
Na lewym :
BRM 1H0 959 801A
Prawy :
BRM 1H0 959 802
na lewym module (BROSE) :
114522 05 07 5520
prawy :
188933 05 07 5551
i z tego co wyczytalem to lewy jest z 96r a prawy silnik z 94 i te numery sa tez w etce. Czyli z silniczkami powinno byc ok. Czy mozliwe ze tylko wiazki w drzwiach wprowadzaja takie zamieszanie bo sa z anglika? i wystarczy zalozyc wiazki w drzwi z europejskiej wersji a wiazka pod deska moze zostac z anglika?
jak rozwiazac ten probelm zeby wszystko dzialalo tak jak powinno?
el. szyby z anglika
silniczki i mechanizmy takie same- wiązkę kierowcy dajesz dla kierowcy a pasażera dla pasażera czyli prawej na lewo i odwrotnie (chodzi o wtyczki przycisków u kierowcy)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
el. szyby z anglika
Szymon_Lodz pisze: jak wszystko podlaczylem (jak w angolu) to smigalo super(podwojny przycisk po prawej stronie) a jak podlaczylem zeby przycisk podwojny byl po lewej stronie to moglem sterowac tylko jedna szyba
el. szyby z anglika
no tak tylko że wiązka centralna przód też wtedy będzie odwrócona
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: el. szyby z anglika
odwrocilem cala instalacje i raczej powinno byc tak ze sterowalbym szybami na odwrot tak jak lusterkami a tu lipa
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
el. szyby z anglika
Szymon_Lodz, chyba nadal nie napisałes ile kabli jest we wtyczce włącznika drzwi kierowcy. Czy zamieniłeś wiązkę drzwiową i teraz prawa angielska jest w lewych drzwiach? Jeśli tak - sam wklejałem schamty elektryki szyb na forum, wydrukuj sobie i sprawdzaj po kolei
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
el. szyby z anglika
rozebralem dzisiaj cala wiazke z drzwi pasazera i kierowcy.
wtyk do silniczka od strony pasazera ma o dwa kalbelki wiecej niz wtyk w wiazce od strony kierowcy.
wtyczka do przycisku pojedynczego ma jeden pin wolny a kierowcy wszystkie zajete tym ze jak porownalem kabelki to ich kolory w tych wtyczkach nie sa takie same.
nie wiem czy wystarczy odciac wtyczki te co sie wpina do silniczkow i wlutowac je z lewej wiazki do prawej.
jak kupowalem ta cala instalacje to koles powiedzial ze jest P&P i nie wazne ze z anglika co najwyzej jedna szyba bedzie dzialac odwrotnie.
to ten schemat ?

wtyk do silniczka od strony pasazera ma o dwa kalbelki wiecej niz wtyk w wiazce od strony kierowcy.
wtyczka do przycisku pojedynczego ma jeden pin wolny a kierowcy wszystkie zajete tym ze jak porownalem kabelki to ich kolory w tych wtyczkach nie sa takie same.
nie wiem czy wystarczy odciac wtyczki te co sie wpina do silniczkow i wlutowac je z lewej wiazki do prawej.
jak kupowalem ta cala instalacje to koles powiedzial ze jest P&P i nie wazne ze z anglika co najwyzej jedna szyba bedzie dzialac odwrotnie.
to ten schemat ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
el. szyby z anglika
numery pinów istotne na kolory nie patrz. dorabiasz kabel z 2 włącznika podwójnego do 11 modułu i działa. Numerację pinów modułu znajdziesz wklejałem na forum.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
el. szyby z anglika
Wiazka pasazera:

kierowcy :

gdzie pin 15 to czerwono zolty
w wiazce pasazera tam gdzie jeden pin jest pusty to ma oznaczenie 2 a we wtyczce do modulu pin 11 to kabel braz nieb
w wiazce kierowcy gdzie wszystkie piny sa zajete na podwojny przelacznik do pinu 2 doprowadzony jest przewod bialo czerw we wtyczce do modulu pin 11 to bialo czerw

kierowcy :

gdzie pin 15 to czerwono zolty
w wiazce pasazera tam gdzie jeden pin jest pusty to ma oznaczenie 2 a we wtyczce do modulu pin 11 to kabel braz nieb
w wiazce kierowcy gdzie wszystkie piny sa zajete na podwojny przelacznik do pinu 2 doprowadzony jest przewod bialo czerw we wtyczce do modulu pin 11 to bialo czerw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości