Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szczyku

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: szczyku » ndz wrz 11, 2011 10:39

Witam, zakupiłem sobie podgrzewane spryskiwacze. W wersji mk4 pacific zauważyłem że kable zasilające idą do wnętrza auta wraz z rurkami doprowadzającymi płyn do samych spryskiwaczy. Gdzie dokładnie są podłączone podgrzewane spryskiwacze w w/w aucie? Przy okazji zrobiłbym foto poradę zmiany zwykłych spryskiwaczy na podgrzewane :chytry:
Ostatnio zmieniony pn wrz 12, 2011 19:05 przez szczyku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: FIRERS » ndz wrz 11, 2011 10:42

mozesz sobie je podlaczyc wedlug uznania. np: po zaplonie , pod ogrzewanie tylniej szyby, na osobny guzik.



szczyku

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: szczyku » pn wrz 12, 2011 15:10

Tylko że ja chciałbym je podłączyć jak są w oryginale, prawdopodobnie po zapłonie, ale konkretnie gdzie są wpięte?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: Qto » pn wrz 12, 2011 15:39

daj rok auta to luknę schemat



szczyku

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: szczyku » pn wrz 12, 2011 19:05

moje autko to 2001 rok

ten pacific to był 2003 lub 2004...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: Qto » pn wrz 12, 2011 19:59

a więc...wielkiej filozofii nie ma więc zamiast pisać wstawię cały schemat :bigok:

Obrazek



szczyku

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: szczyku » wt wrz 13, 2011 09:16

a więc tak dla lepszego zrozumienia:

- rozumiem że liczby przy kolorach to przekroje przewodów?
- w legendzie mam opis podłączenia zacisku 501 (podłączenie do przekaźnika?), a na schemacie jest 503 :chytry:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: Qto » wt wrz 13, 2011 11:22

szczyku pisze:- rozumiem że liczby przy kolorach to przekroje przewodów?
tak
szczyku pisze:na schemacie jest 503 :chytry:
nie wiem dlaczego tak jest...ale podłączenie do styku 75X...czyli do tzw plusa po stacyjce



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: jhosef » śr wrz 14, 2011 10:28

Ja dla pewności poszperałbym w podszybiu czy nie wala się tam wtyczka do podpięcia. W mk3 tak było.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Podłączenie podgrzewanych spryskiwaczy.

Post autor: Qto » śr wrz 14, 2011 10:28

jhosef pisze:W mk3 tak było
no właśnie...w mk4 zrezygnowali z wolnych wtyczek do opcjonalnych bajerów, jedynie do gniazda zapalniczki w bagażniku...i niektóre wersje podobno miały kable pociągnięte to tylnych głośników



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości