Uciekające podcisnienie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
- Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)
Uciekające podcisnienie
Witam
Zauważyłem pewne zjawisko w swoim golfie. Gdy auto jest na biegu jałowym i wcisnę pedał hamulca dwa razy pedał twardnieje (nie można go wcisnąć w podłogę). Dodatkowo spada ciśnienie w kolektorze dolotowym z ~1030bar do ciśnienia atmosferycznego (999bar). Po chwili ciśnienie wraca do ~1030bar (nie zmienia sie wysterowanie n75), oraz pedał hamulca staje się miękki. Kolejny objaw, który mnie nie pokoi to ciśnienie w kolektorze dolotowym zaraz po uruchomieniu auta jest równe ciśnieniu atmosferycznemu. Czy jest to normalna sytuacja? Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
Tomek
Zauważyłem pewne zjawisko w swoim golfie. Gdy auto jest na biegu jałowym i wcisnę pedał hamulca dwa razy pedał twardnieje (nie można go wcisnąć w podłogę). Dodatkowo spada ciśnienie w kolektorze dolotowym z ~1030bar do ciśnienia atmosferycznego (999bar). Po chwili ciśnienie wraca do ~1030bar (nie zmienia sie wysterowanie n75), oraz pedał hamulca staje się miękki. Kolejny objaw, który mnie nie pokoi to ciśnienie w kolektorze dolotowym zaraz po uruchomieniu auta jest równe ciśnieniu atmosferycznemu. Czy jest to normalna sytuacja? Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
Tomek
Uciekające podcisnienie
odpal auto i otwórz maskę- poruszaj wężem który wychodzi z pompy Vacum- jak ma trochę luzu i słychać syczenie to tam ucieka Ci podciśnienie- u mnie było właśnie tak. Razem z Damianem z forum napraawliśmy sprawę bardzo łatwo- poxilina- zdjąć waż od króćca z Vacum odtłuścić nałożyć poxylinę 20 min na piwo i potem założyć wąż z nową opaską. i gitarrra
oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
- Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)
Re: Uciekające podcisnienie
Sprawdziłem króciec przy vacum i wygląda na to, że jest szczelny. Zauważyłem dodatkowo coś jak syczenie pod pedałem hamulca, może tam jest nieszczelność? Kolejna sprawa to zaworek jednokierunkowy przed n75. Otóż podczas dmuchania z obu stron idzie powietrze. Chyba powinien przepuszczać z jednej strony?
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
- Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)
Uciekające podcisnienie
Wymieniłem zaworek jednokierunkowy, jednak nic się nie zmieniło. Podpiąłem dzisiaj gruchę bezpośrednio pod wyjście z vacumpompy. Ciśnienie w kolektorze ssącym było ~1000bar. Różnica między ciśnieniem atmosferycznym a tym w kolektorze ssącym była niewielka. Pytanie jest takie, czy vacumpompa za wolno wytwarza podciśnienie czy może podciśnienie ucieka gdzie od strony układu hamulcowego (serwo?). Jak zdiagnozować vacumpompe? Po jakim czasie od uruchomienia auta vacumpompa powinna wytworzyć takie podciśnienie aby n75 tak wysterował vnt by w kolektorze było ciśnienie rzędu ~1030-1040bar?. Dodam że sztanga dosyć łagodnie wchodzi w gruchę, więc to nie wina vnt.
Uciekające podcisnienie
odrazu jest na tyle duze podcisnienie ze zaworek n75 jest otwarty i podcisnienie wciaga sztange gruszki na maxa. Nie ma jakiegos czasu by zareagowalo. Musisz miec nieszczelnosc hdzies badz n75 trafiony.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
- Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)
Uciekające podcisnienie
Hmm, podłączyłem gruchę z pominięciem n75 i ciśnienie w kolektorze było rządu ~1000bar. Więc n75 odpada. Jak się upewnić że serwo gdzieś przepuszcza?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości