Zapieczone łopatki czy sztanga ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 154
- Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
- Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
- Kontakt:
Zapieczone łopatki czy sztanga ?
Koledzy. Podłączył koleś mi auto pod kompa, przejechał się nim i stwierdził, że turbina do czyszczenia bo łopatki się zapiekły. Przy około 3000-4000 tys ciśnienie 1.2 bar Czy to dobrze ? Powiedziałem mu, że sztanga od turbiny się nie rusza, a on na to że to wina zapieczonych łopatek turbiny. Prawda czy fałsz?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Zapieczone łopatki czy sztanga ?
Często jest tak, że na postoju kiery ruszają się w pełnym zakresie, a podczas jazdy się ścinają i turbo zaczyna bostować.jarciu pisze: Powiedziałem mu, że sztanga od turbiny się nie rusza, a on na to że to wina zapieczonych łopatek turbiny. Prawda czy fałsz?
Wrzuć loga dynamicznego 011 to będzie wiadomo co się dzieje z ciśnieniem doładowania,
-
- Ma gadane
- Posty: 154
- Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
- Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
- Kontakt:
Zapieczone łopatki czy sztanga ?
a z której kolumny w kanale 11 odczytujemy wartość doładowania 2 czy 3 ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Zapieczone łopatki czy sztanga ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3647070" onclick="window.open(this.href);return false;jarciu pisze:a z której kolumny w kanale 11 odczytujemy wartość doładowania 2 czy 3 ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości