jakie powinny byc zegary do mk2 1.3 nz chce zalozyc z obrotomierzem - jaki predkosciomierz powinien miec indeks i z czym to sie wiaze????
na co uwazac kupujac takie zegary?????
jak je zalozyc i czy wymagaja jakichś przerubek????
moze ktos juz to robil i udzieli mi jakichs praktycznych wskazówek?
CHCE UNIKNAC BLEDOW A CO ZA TYM IDZIE PRZYKRYCH KONSEKWENCJI......
Z GORY DZIEKUJE!
zegary z obrotkiem do mk2 1.3 nz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: śr sty 18, 2006 23:06
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Najprosciej wymienić cały licznik na ten z obrotkiem.I tu przy nowym trza sprawdzić na ile jest wtyczek np jeżeli oryginalny(stary jest na 2 to nowy też musi być(można przerobić ale zabawy dużo).No i po drugie ten właśnie indeks prędkości musi być taki sam.
A żeby wymienić trzeba odkręcić całe te ustroistwo(plastik) z pokrętłem wentylatora i radiem.Jest to mocowane na z tego co pamiętam 4 śrubach jedna z boku przy włączniku świateł(można go wyjąć) druga i trzecia nad licznikiem no i czwarta we wnęce na radio.Ten panel z regulą nawiewów ostrożnie zdjąć(wyjąć) no i powinna maskownica zejść licznik jest przykręcony na dwóch śrubach a z tyłu jest linka prędkościomierza należy ją zdjąć odłączyć wtyczki i jest wasz.No i włożyć drugi i składamy.
A żeby wymienić trzeba odkręcić całe te ustroistwo(plastik) z pokrętłem wentylatora i radiem.Jest to mocowane na z tego co pamiętam 4 śrubach jedna z boku przy włączniku świateł(można go wyjąć) druga i trzecia nad licznikiem no i czwarta we wnęce na radio.Ten panel z regulą nawiewów ostrożnie zdjąć(wyjąć) no i powinna maskownica zejść licznik jest przykręcony na dwóch śrubach a z tyłu jest linka prędkościomierza należy ją zdjąć odłączyć wtyczki i jest wasz.No i włożyć drugi i składamy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 171 gości