To co zauważyłem:
- lekka korozja na samej górze cylindrów - prawdopodobnie płyn chłodniczy dostawał się do cylindrów;
- na gładzi cylindra widać ślady honowania (to chyba ok
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- nie zauważyłem żadnych przytarć tłoka o cylinder itp - choć trochę się śpieszyłem i nie obracałem wałem - dlatego zdjęcia tylko dwóch cylindrów
- trochę sporo nagaru - jak to usunąć?
I w ogóle - jak oczyścić powierzchnie bloku, jak oczyścić głowicę itp. - co dalej ogólnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Głowica idzie do planowania oczywiście i wymiana gumek zaworowych;
Na szklankach nie widać żadnych przytarć, jedynie co to lekkie wżery, na powierzchniach bocznych - ale na samej górze, tam gdzie szklanka nie chowa się w głowicy. Są też lekkie wżery na powierzchni pracy z krzywką walka rozrządu - ale na prawdę minimalne.
Zdjęcia:
![Obrazek](http://img148.imageshack.us/img148/9681/sdc10127b.th.jpg)
![Obrazek](http://img6.imageshack.us/img6/346/sdc10121w.th.jpg)
![Obrazek](http://img43.imageshack.us/img43/6705/sdc10122f.th.jpg)
![Obrazek](http://img62.imageshack.us/img62/8799/sdc10123m.th.jpg)
![Obrazek](http://img405.imageshack.us/img405/5411/sdc10124r.th.jpg)
![Obrazek](http://img854.imageshack.us/img854/8310/sdc10125.th.jpg)
![Obrazek](http://img163.imageshack.us/img163/4366/sdc10126c.th.jpg)