elektryka silnika 1.9TDI 1Z

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maciek7842
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 21:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

elektryka silnika 1.9TDI 1Z

Post autor: maciek7842 » pn lip 04, 2011 22:06

Koledzy chce zrealizować taki projekt jak...przełożyć silnik z golfa 3 1.9TDI 1Z do golfa MKII (silnik 1.6TD) mechanika to nic tylko nie wiem co z elektryka jak co z czym i w ogóle do dam ze MKII jest z roku 1986 a MKIII z 1994.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

elektryka silnika 1.9TDI 1Z

Post autor: Zico63b » pn lip 04, 2011 22:23

Gdyby choć Golf 2 miał "nową" instalację, po 87 roku - nie byłoby problemu: bierze się całą wiązkę przodu i wpina w skrzynkę (wtyczki i skrzynka są idealnie te same).
W starszej wersji prac jest tak dużo, ze mnie by się to nie kalkulowało.



maciek7842
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 21:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

elektryka silnika 1.9TDI 1Z

Post autor: maciek7842 » pn lip 04, 2011 22:30

czyli mnóstwo pracy z tym...tak myślałem ale poddać się tez nie chce



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

elektryka silnika 1.9TDI 1Z

Post autor: jeryk10 » pn lip 04, 2011 22:57

Czeka cie lutowanie ale temat jest do ogarniecia nie dawno cos takiego robilem na starej skrzynce


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

elektryka silnika 1.9TDI 1Z

Post autor: Zico63b » pn lip 04, 2011 23:00

"Elektronicznie" sterowany silnik wymaga sporego okablowania, do tego komputer na podszybiu. Komputer powinien być bez immobilizera - bo inaczej dodatkowa robota; itd. A skrzynki i wtyczki są całkowicie niezamienne:
Starsza:
http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowsza:
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

To jest tylko dla jednostki napędowej; Sporo - prawda?
Obrazek
No i zapomniałem o pedałach: gazu, hamulca i sprzęgła - dodatkowa instalacja do komputera, bo o wszystkim on musi "wiedzieć".



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości