Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: rafik_xx » sob cze 11, 2011 19:23

Witam,
problem tego typu:
kupiłem turbo timer, podłączyłem działa jak należy tyle że gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki i silnik pracuje w trybie timera zaczyna migać kontrolka -> ( ! ) i nie da się zamknąć drzwi z pilota (w ogóle zamek nie reaguje). Dodam że centralka seryjna ze scyzoryka.

przerabiał ktoś kiedyś takie coś i wie jak to obejść?
z góry dzięki za pomoc!



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: jeryk10 » sob cze 11, 2011 20:05

Odlacz z modulu komfortu kabel czarno fioletowu z pinu 20 i powinien central dzialac


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Rene
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr gru 07, 2005 18:18
Lokalizacja: Kraków

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: Rene » ndz cze 12, 2011 10:25

jeryk10 pisze:Odlacz z modulu komfortu kabel czarno fioletowu z pinu 20 i powinien central dzialac
Ale będzie działał z pilota czy tylko gdy kluczykiem zamknie??
Ja mam zamontowany TT i zamykać muszę auto z kluczyka co niestety nie aktywuje seryjnego alarmu da się to obejść ??


Obrazek

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: grg474 » ndz cze 12, 2011 18:49

kumpel w a3 ma zamontowany alarm z turbo timerem oraz z uruchamianiem silnika na odległość. Ten alarm to wszystko obsługuje - samochód zamyka alarmem


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: rafik_xx » ndz cze 12, 2011 19:57

jeryk10 pisze:Odlacz z modulu komfortu kabel czarno fioletowu z pinu 20 i powinien central dzialac
zrobione, działa jak należy, dzięki wielkie :pub:



Awatar użytkownika
Rene
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr gru 07, 2005 18:18
Lokalizacja: Kraków

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: Rene » ndz cze 12, 2011 22:09

grg474 pisze:turbo timerem oraz z uruchamianiem silnika na odległość.
Takich bzdur mi nie potrzeba... Po prostu chciałem wiedzieć czy da się załączyć seryjny alarm z kluczyka gdy chodzi jeszcze silnik.


Obrazek

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: rafik_xx » pn cze 13, 2011 18:48

jednak lipa z odłączeniem tego czarno fioletowego kabelka, owszem central działa z pilota ale nie działają el. szyby;/ po podłączeniu kabelka jest ok. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły jak to obejść?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: grg474 » pn cze 13, 2011 19:25

problem jest taki że jeśli odłączysz ten kabel n stałe to komfort nie ma info o włączonej stacyjce - dlatego nie działa - jedynym wg mnie rozwiązaniem żeby nie otrzymywał z D/15 napięcia (potrzebne też dla silnika) jest przerzucenie tego napięcia np na bezpiecznik 37 - zasilanie radia po stacyjce które jest osobne - nie ma kontaktu z innymi zasilanymi urządzeniami typu sterownik silnika


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: rafik_xx » pn cze 13, 2011 20:50

grg474 pisze:problem jest taki że jeśli odłączysz ten kabel n stałe to komfort nie ma info o włączonej stacyjce - dlatego nie działa - jedynym wg mnie rozwiązaniem żeby nie otrzymywał z D/15 napięcia (potrzebne też dla silnika) jest przerzucenie tego napięcia np na bezpiecznik 37 - zasilanie radia po stacyjce które jest osobne - nie ma kontaktu z innymi zasilanymi urządzeniami typu sterownik silnika

pomogło :pub:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: jeryk10 » pn cze 13, 2011 21:32

Zgadza sie otym nie pomyslalem ze szyby nie benda dzialac ale dobrze klega Ci podpowiedzial zebys to podlaczyl pod zacisk S Ogolnie styk S tez dochodzi do modulu kolor kabla Zolto Czerwony i mozna bylo go tam polaczyc z tym kablem ale to tak na marginesie


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: rafik_xx » wt cze 14, 2011 19:19

no i wraz na nic, dałem stałe, osobne napięcie na styk 20, szyby działają ale wraz nie działa centralka z pilota, odłączę kabel jest ok i tak w kółko...



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: grg474 » wt cze 14, 2011 22:26

rafik_xx pisze:no i wraz na nic, dałem stałe, osobne napięcie na styk 20
a kto ci kazał dac stałę napięic e- to jest napięcie ze styku S czyli tylko wtedy jak masz włożony kluczyk do stacyjki żeby załączyło radio


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
takos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: sob mar 14, 2009 16:20
Lokalizacja: Stegna

Turbo timer a immo/fabryczny alarm

Post autor: takos » ndz sie 12, 2012 16:55

Wiem ze odgrzewam kotleta, ale moze ktos mi wyjasni :P
Czy kabel czarno fioletowy z pinu 20 mam odlaczyc i zmostkowac z kablem Zolto Czerwony (czyli z tym ktory ginie gdy wyjmie sie kluczyk ze stacyjki) i bedziesz wystko jak nalezy?


(\X/)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 21 gości