drastycznie spadła moc silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
drastycznie spadła moc silnika
problem zaczął się od tego że wszystko oszalało.pokazywało mi błędy wszystkich czujników.a gdy dodawałem gazu to silnik dopiero po chwili reagował na to.mrugała kontrolka od świec.wymieniliśmy pompę i komputer.niby wszystko dobrze było.wina była komputera.
swoją drogą to tak sam z siebie mógł wysiąść czy może jakaś inna przyczyna może być?spalił się czy jak?miał ktoś takie objawy?
właśnie niby wszystko było dobrze bo silnik kompletnie nie ma mocy.turbiny to wcale nie czuć.pompuje max do 0,5bara i to przy obrotach ponad 3500.jeżdżąc tak do takich właśnie obrotów spalił mi poniżej 5l jak to możliwe?cały czas gaz w podłogę i do takich obrotów a tu poniżej 5l/100km.nie dymi oleju nie bierze.tą klapkę w turbinie sprawdzaliśmy ładnie chodzi i się zamyka.jest już spory luz na turbinie czy to przez to tak mało ona daje?przy takim braku mocy pojawia się również notlauf całkowita tragedia wcale nie przyspiesza wtedy.puszcze gaz wcisnę i powoli rusza.przez co ten notlauf przecież turbina nie nie daje za dużego ciśnienia?? ostatnio sprawdzałem pokazało mi dwa błędy: 575 i 542.zrobiłem też logi:
Log (0 - 003,004,005)
Log (1 - 000,001,002)
Log (2 - 009,010,011)
Log (3 - 006,007,008)
Log (4 - 000)
Log (5 - 012,013,015)
ktoś pomoże co jest nie tak?? gdzie tkwi problem??jak go rozwiązać??
swoją drogą to tak sam z siebie mógł wysiąść czy może jakaś inna przyczyna może być?spalił się czy jak?miał ktoś takie objawy?
właśnie niby wszystko było dobrze bo silnik kompletnie nie ma mocy.turbiny to wcale nie czuć.pompuje max do 0,5bara i to przy obrotach ponad 3500.jeżdżąc tak do takich właśnie obrotów spalił mi poniżej 5l jak to możliwe?cały czas gaz w podłogę i do takich obrotów a tu poniżej 5l/100km.nie dymi oleju nie bierze.tą klapkę w turbinie sprawdzaliśmy ładnie chodzi i się zamyka.jest już spory luz na turbinie czy to przez to tak mało ona daje?przy takim braku mocy pojawia się również notlauf całkowita tragedia wcale nie przyspiesza wtedy.puszcze gaz wcisnę i powoli rusza.przez co ten notlauf przecież turbina nie nie daje za dużego ciśnienia?? ostatnio sprawdzałem pokazało mi dwa błędy: 575 i 542.zrobiłem też logi:
Log (0 - 003,004,005)
Log (1 - 000,001,002)
Log (2 - 009,010,011)
Log (3 - 006,007,008)
Log (4 - 000)
Log (5 - 012,013,015)
ktoś pomoże co jest nie tak?? gdzie tkwi problem??jak go rozwiązać??
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
drastycznie spadła moc silnika
a moze jakies logi z jazdy?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
drastycznie spadła moc silnika
dolot masz szczelny? wezyk od kolektora do ecu podpiety nieprzerwany ?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
drastycznie spadła moc silnika
szczelny bo podłączałem na krótko bez coolera i to samo wężyk podpięty szczelność wężyków wszystkich sprawdzałem i dobre
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
drastycznie spadła moc silnika
rafsie, to sprawdz jeszcze wezyk w srodku ECU
ps cisnienie 0.5 bar to wg kompa czy wskaznika?
ps cisnienie 0.5 bar to wg kompa czy wskaznika?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
drastycznie spadła moc silnika
rafsie, w takim razie zrob logi grupa 010, 003 i 011 najlepiej 4 bieg pedal w podloge
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
drastycznie spadła moc silnika
masz katalizator? przeplywke podmieniales?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
drastycznie spadła moc silnika
nie mam.podmieniałem ale kiedy było jeszcze dobrze wszystko.podmienię jeszcze raz.ta przepływka jest już na nic?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
drastycznie spadła moc silnika
ciezko powiedziec , bo jak turbo nie bedzie pompowalo to i przeplywka bedzie glupoty pokazywac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
drastycznie spadła moc silnika
jedna rzecz nanic to i reszta świruje.teraz tylko trafić co jest na nic.
może ma ktoś turbinę do sprzedania?
może ma ktoś turbinę do sprzedania?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
drastycznie spadła moc silnika
rafsie, a zrob jeszcze jeden test, zdejmij wezyk od regulacji doladowania z turbiny i sie przejedz, zobacz jakie bedzie wtedy doladowanie, bo moze n-75 padl i przepuszcza i dlatego tylk0 0.5 bara masz
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 198 gości