Witam!!
Mam problem ze swoim silnikiem(1.6TD blok JR);
zrobiłem w swojej MKI swap'a i wsadziłem 1.6 TD z MII
silniczek pali na dotyk trzyma temperaturę nie poci sie nie pluje olejem wszystko jest cacy do momentu kiedy niedam mu wiecej gazu ;
Nie chodzi tu o butowanie;
Al jak jade na 4 okolo 90-100 km/h spada wezyk z przelewu i hlapie ropo po calej komorze;
dzieje sie tak tez na zimnym właściwie za kazdym razem kiedy dostaje wyzsze obroty;
niemam obrotomierza ale mysle tak powyrzej 3000obr/min;
Prosze kolegow o pomoc bo niewiem jak moge ten problem rozwiazac;
dodam ze na pierwszy rzut wyniemilem przewody na nowe ale problem sie powtarza
A jazda kiedy po kazdym wyprzedzaniu patrze w lustarka czy niema za mna plamy ropy jest niedozniesienia..
Bedze wdzieczny za kazda pomoc
pozdro!!
[MKII] spada wezyk z przelewu na wtryskach dlaczego??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
[MKII] spada wezyk z przelewu na wtryskach dlaczego??
Siema przewody przelewowe najlepsze są niezbrojone z miękkiej gumy paliwo-odpornej, średnica 3,3 mm. Możesz też spróbować założyć opaski zaciskowe na przewód. Oryginalnie są na wcisk i trzymają. Na przewodach powrotnych nie ma wysokiego ciśnienia. Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości