Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 21:44
Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH
Jak w temacie chiał bym wymienić mój silniczek w golfie II 91r (1.3 pełen wtrysk) na Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH i teraz moje pytanie brzmi czy i co bede musiał zrobić/dokupić/wymienić w golfie aby silnik w nim chodził czytałem na forum że zrobić to można ale nikt nie opisuje dokładnie wiec prosze o pomoc
Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH
silnik musisz kupić z wiązką i sterownikiem silnika, teraz druga sprawa to immo - trzeba by je unieszkodliwić w sterowniku silnika bo inaczej to musiałbyś to mieć jeszcze i z licznikiem. Następna sprawa to wydech - silnik ten ma 2 sondy lambda czyli też powinny być. Swoją drogą to nie lepiej wsadzić nawet 1,8?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Golf MK2 Silnik 1.4 16V 105 KM VW POLO 6N AFH
no ja właśnie kończę elektrykę po swapie 1,8T (BAM z audi tt)w corrado - powiem tak - bez schematów i pojęcia o tym co się robi lepiej się nie tykać elektryki - muszę poprawiać po "fachowym wykonaniu" - bo gość twierdził ze schematy są do - robi z głowy i np nie podpiął silniczka obiegu wody do schładzania turbiny, bo uważał że kable są niepotrzebne .stonefree pisze:Jak swap to może 1,8T
jerryogame, przede wszystkim musisz wiedzieć jedno - silnik 1,4 czy 75KM czy 105 nie jest jakaś udaną wersją i naprawdę lepszym rozwiązaniem jest 1,8 125KM niż to 1,4. Druga sprawa to tak jak napisałem - musisz pamiętać że silnik to nie wszystko - jest jeszcze wydech, instalacja i wywalanie dodatkowych urządzeń przy silniku może tylko utrudnić życie.
Co zatem? Ano - zaczynasz od postanowienia jaki silnik wrzucasz, następnie szukasz schematów i je rozpisujesz, następnie szukasz dawcy i wyciągasz wszystko co jest związane z tym silnikiem (swoją drogą po co ktoś wywala sterownik wentylatorów jak nie wie czy będzie kiedyś montowana klima).
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość