Dwa dni spędziłem na szukajce, ale nie moge się odnaleźć. Więc przechodzę do sedna.
Mój brat ma golfa 3 1Z, planowaliśmy mody do jego silnika, więc po podpowiedziach fahoo zakupiliśmy kilka rzeczy.. On siedzi w Austrii i teraz mi truje du**** żebym wszystko ogarnął i się dowiedział, bo jak wróci to mamy 5 dni na scalenie i zgranie wszystkiego do kupy... No i tu jest problem właśnie.
silnik 1z, mamy już kolektory dolotowy i wydechowy jeśli się nie mylę to z AWX'a. Turbo tak samo z AWX'a , spływy, flansze, jakiś czarny pojemnik
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
No i tu pytanie które stawia sobie brat.. Ponoć po złożeniu tego do kupy, pompa na seryjnym ecu nie będzie zbytnio chodzić.. A turbo potrzebuje ecu 16bit a my mamy 8bit. Więc dlatego kupiliśmy ecu z AFN żeby to działało. Jednak, doczytałem gdzieś, że po odpaleniu auta zgaśnie po dwóch sekundach przez immo.
Więc co zrobić tym fantem?? Golf jest z 94 roku i to jest totalny golas, ma tylko ele szyber i centralny. Immo nie ma. Więc czy to będzie działać?? Czy trzeb coś pogrzebać?? Bo wpadłem gdzieś na tekst że trzeba Vagiem przestawiać coś a dokładniej :
Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika.
Włącz zapłon
uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool)
wejdź w Immobilizer (adres 25)
wybierz: Adaptacja (adres 10)
Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji)
Jeśli będzie się pytało o wartość to wpisz "0"
Zatwierdź.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
Lampka sygnalizacyjna immobilizera w liczniku powinna zgasnąć po 1 sekundzie
Czy to o to chodzi?? Chciał bym mieć zarys wszystkiego zanim przystąpimy do pracy, ponieważ czasu jest mało i nie będzie kiedy zadawać pytania jak już się zacznie, bo w 5 dni trzeba się wyrobić...
Czy coś jeszcze ominąłem? Coś jeszcze nam trzeba do tego wszystkiego? Aby to działało??
Z góry dzięki za odp. PozdrVWionka!