mk3 dziwnie zapala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wilkor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lis 02, 2005 12:40
Lokalizacja: D.Leśny

mk3 dziwnie zapala

Post autor: wilkor » śr mar 08, 2006 02:11

Hej
Czy i wy macie problemy z zapalaniem mk3 ???
Pomijam fakt ze nazlezy zapalać go z gazem. Pracuje nierówno nie nie wszytkich cylindrach na początku, lae potem jest juz ok.

Na ogół nie odpala gdy jest letni... ostatnio musiałem go na pych odpalić...początkowo myślalem że sie zalał wiec wykreciłęm na parkingo swiece...wyszuszyłem wszytko ale niestety nie odpalił. Rozrusznik krecil, iskra była wieć.... jak mówiłem odpalił na pych.
W zime odpalał bez problemów większych. Ma nowy akumulator....
Nie wiem czy to wina rozlegulowanie zapłonu czy jak...


felgi juz sa, wprawdzie nie bbs ale są ładne...czekamy na lato.

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » śr mar 08, 2006 05:04

uuuuu.... na pych kolego to ja bym ci nie radził... :kac: Możesz sobie niezłego niepokajania pod maską narobć... :grin:

Ja miałem problemy z odpalaniem... W sumie to prawie wogóle nie chciał palić.. :bajer: Wymieniłem czujnik temperatury ten na krućcu przy głowicy i maszyna odżyła nawet z większą mocą... :hmm:

Można to chyba sprawdzić w ten sposób że jesli będziesz miał problem z zapaleniem to ściąg wtyczkę z tego czujnika... jeśli winien jest czujnik to zapali bez problemu.. Na foto
zaznaczyłem czujnik koło kopułki to chyba ten w twoim silniku... :chytry:

Jeśli to ten czujnik to sugerował bym oryginał z ASO bo podróbki mogą głupoty pokazywać..

sprawdz też czy ci paliwo dochodzi, jak sie ma kopułka i palec, kable wysokiego napięcia, a może jakiś problem z pompką, a może coś wtrysk pierniczy, a może jakieś kabelki nie łączą bo i takie przypadki bywały... dużo jest tych "może" musisz szukać... :chytry:

Najlepiej to wogóle by było podjechać na VAG'a ale taka przyjemność kosztuje z kolei...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

wilkor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lis 02, 2005 12:40
Lokalizacja: D.Leśny

Post autor: wilkor » czw mar 09, 2006 00:23

dzieki za rady...
co do pchania to słyszałem że nienależy tak robić...ale z drugiej strony osoba która sie zna na samochodach (chłopka po technikum z doświadczeniem pracy w warsztatach) powiedził mi że to dotyczy ise głównie silników z większą pojemnością...


felgi juz sa, wprawdzie nie bbs ale są ładne...czekamy na lato.

Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » sob mar 18, 2006 21:26

Niesądze... Mój brat palił na pych kadetta 1.6 i po tej przyjemności miał silnik do roboty.. Szukaj, twój silnik ma jakiś problem... Golfy mają to do siebie że nawet wykończone palą bez problemu, choć takie weterany spalają benzynki w piazdat..


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 156 gości