ABF brak okablowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ABF brak okablowania
Witam, chciałbym przedstawić swoją dość beznadziejną sytuacje. Kilka jakiś tydzień temu wysłałem znajomemu komplet okablowani z golfa mk3 gti, miał mi w tym gąszczu kabli wydzielić tylko sterowanie silnikiem i tyle.Odesłał mi to pocztą i paczka zaginęła... poczta nie wie co się stało a ja mam mega problem..
Nie wiem co zrobić w tej sytuacji, mam do kupienia na allegro komputer o takich samych symbolach jak mój poprzedni,tylko czy to coś da?Czy da się jakoś dorobić wiązkę do tego, a może pod pasować z czegoś bardziej ,,pospolitego"? Prosił bym o jakąś pomoc bo ta aukcja się kończy i nie wiem czy kupienie go choć trochę rozwiąże moją sytuacje. Z góry dzięki za pomoc.
Zapominałem dodać że chodzi o swap abf do mk1.
Pozdrawiam
Nie wiem co zrobić w tej sytuacji, mam do kupienia na allegro komputer o takich samych symbolach jak mój poprzedni,tylko czy to coś da?Czy da się jakoś dorobić wiązkę do tego, a może pod pasować z czegoś bardziej ,,pospolitego"? Prosił bym o jakąś pomoc bo ta aukcja się kończy i nie wiem czy kupienie go choć trochę rozwiąże moją sytuacje. Z góry dzięki za pomoc.
Zapominałem dodać że chodzi o swap abf do mk1.
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ABF brak okablowania
Zaginęło okablowanie a ty szukasz komputera? Wyjaśnij krótko i zwięźle o co chodzi żeby ludzie mogli pomóc.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ABF brak okablowania
Ok jasne.Sprawa wygląda tak. Wysłałem mu skrzynkę bezpieczników, wszystkie kable które odpiąłem od silnika oraz czarną puszkę (komputer sterujący), i to zaginęło. A na allegro mam do kupienia właśnie ten komputer jaki miałem (kod: 037 906 024 AB ), więc pytam się czy aby odbudować całą wiązkę do mojego silnika mam zacząć od kupna tego kompa czy można podpasować coś z innego silnika. Nie znam się dobrze na elektryce od kompa więc nie wiem czy wystarczająco dobrze się wyrażam.
ABF brak okablowania
I wszystko będzie grało? a czy mogę kupić np ten komputer z abf'a i wiązke z np 2e albo czegoś podobnego i wykożystać te wtyki z niej dla swojej nowej wiązki?
ABF brak okablowania
Paczka nie zginela koleszka przytulil sobie koputer i instalacje dobrze zakobinowal To tylko w taki sposob mozna wytlumaczyc Twoja sytulacje A z dorobieniem inastalacji tak dorobisz tylko musisz miec specjalny przewod do czujnika spalania stukowego i do czujnika na wale a reszta to pikus Znam Twoj temat pisales do mnie na Pw mogles jednak zkorzystac z mojej pomocy Z forum wiele kolegom pomoglem zbudowac instalacje na swap i nikogo nie oszukalem Polak madry po szkodzie jak cos to dawaj cynk na PW
Ostatnio zmieniony pn kwie 18, 2011 15:42 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
ABF brak okablowania
Myślę, że nie do końca wtyczki będą pasowały. Po pierwsze ściągnij schematy. Zobacz na schematach, które urządzenia są koniecznie do pracy silnika. Zakładam, że masz silnik i elementy potrzebne do jego pracy, a skoro go masz, to widzisz jakie są gniazda w poszczególnych elementach, więc wiesz jakich wtyczek potrzebujesz.
Cześć na pewno będzie pasowała z 2E - np. czujnik temperatury, czujnik spalania stukowego, części wtyczek może brakować.
Jeżeli bardzo chcesz rozpracować temat jakie wtyczki są tobie potrzebne to sprawdzasz na schematach, jakie elementy musisz podłączyć, aby silnik pracował. Potem sprawdzasz, jakich wtyczek potrzebujesz - np. widok wiązki silnika ABF z programu Etka (numery katalogowe wtyczek). Następnie porównujesz, jaki wtyki są wykorzystane w wiązce z 2E (również Etka, widok wiązki 2E) i mniej więcej wiadomo, czego potrzeba.
maniekamg, ogólnie skoro oddałeś komuś wiązkę do przerobienia, żeby dopasował ją do mk1, to znaczy, że raczej nie masz na tyle wiedzy, aby samodzielnie ta wiązkę dorobić. Szukaj kogoś, kto zrobi to dla Ciebie. Dam Tobie dobrą radę - szukaj kogoś z okolicy, kto może w każdej chwili podjechać, zobaczyć co i jak, sprawdzić. Wiązka to nie tylko wtyczki i kabelki oraz schematy - istotne jest także rozmieszczenie elementów na silniku i wokół niego - a co za tym idzie długości przewodów itp. Wiązką na odległość - oczywiście można zrobić, ale albo ktoś będzie miał podobny silnik na wzór, albo będzie wyglądała ona nieciekawie, lub będzie wymagała przeróbek (kable za długie, lub za krótkie itp.).
Podłączałem już kilka silników po przekładkach, robiłem wiązki i po prostu jeżeli chcesz mieć zrobione dobrze i starannie, to najlepiej, jakby ktoś z Twojej okolicy się tym zajął. W innym przypadku musisz liczyć się z tym, że coś trzeba będzie przerobić, coś nie do końca będzie zrobione, jak trzeba.
Cześć na pewno będzie pasowała z 2E - np. czujnik temperatury, czujnik spalania stukowego, części wtyczek może brakować.
Jeżeli bardzo chcesz rozpracować temat jakie wtyczki są tobie potrzebne to sprawdzasz na schematach, jakie elementy musisz podłączyć, aby silnik pracował. Potem sprawdzasz, jakich wtyczek potrzebujesz - np. widok wiązki silnika ABF z programu Etka (numery katalogowe wtyczek). Następnie porównujesz, jaki wtyki są wykorzystane w wiązce z 2E (również Etka, widok wiązki 2E) i mniej więcej wiadomo, czego potrzeba.
maniekamg, ogólnie skoro oddałeś komuś wiązkę do przerobienia, żeby dopasował ją do mk1, to znaczy, że raczej nie masz na tyle wiedzy, aby samodzielnie ta wiązkę dorobić. Szukaj kogoś, kto zrobi to dla Ciebie. Dam Tobie dobrą radę - szukaj kogoś z okolicy, kto może w każdej chwili podjechać, zobaczyć co i jak, sprawdzić. Wiązka to nie tylko wtyczki i kabelki oraz schematy - istotne jest także rozmieszczenie elementów na silniku i wokół niego - a co za tym idzie długości przewodów itp. Wiązką na odległość - oczywiście można zrobić, ale albo ktoś będzie miał podobny silnik na wzór, albo będzie wyglądała ona nieciekawie, lub będzie wymagała przeróbek (kable za długie, lub za krótkie itp.).
Podłączałem już kilka silników po przekładkach, robiłem wiązki i po prostu jeżeli chcesz mieć zrobione dobrze i starannie, to najlepiej, jakby ktoś z Twojej okolicy się tym zajął. W innym przypadku musisz liczyć się z tym, że coś trzeba będzie przerobić, coś nie do końca będzie zrobione, jak trzeba.
- nie stykowego, tylko stukowego, a przewód to po prostu przewód ekranowany i tyle.jeryk10 pisze:tak dorobisz tylko musisz mieć specjalny przewód do czujnika spalania stykowego i do czujnika na wale
ABF brak okablowania
lipek tyle to ja tez wiem ze jest ekranowany a z tym slowem to sie pomylilem przepraszam lipek
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości