Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

Post autor: eidos » wt mar 07, 2006 14:56

Moje pytanie dotyczy, pewnego urządzenia które nie wiem jak nazwac ;)
Chodzi mi o to, że patrząc na wtrysk a dokładniej za nim znajduje się jakieś małe urządzonko, które ma jakąś dziwną regulację i di którego wchodzi wtyczka z dwoma przewodami. Tej wtyczki właśnie mi brakuje, i te dwa kable są podłączone za pomocą takich uniwersalnych końcówek. Niestety kiedyś to wypiąłem i teraz nie wiem w jakiej kolejności podłączyć te dwa kable.
Pomocy



kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Re: Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

Post autor: kwiatekt11 » wt mar 07, 2006 15:51

to cos to jest nastawnik obrotów (wolnych obrotów)do tego dochodzą dwa wezyki zdaje sie a kolejnosc podłaczenia jest dowolna . a co Ci sie dzieje ze nie wiesz jak to podłączyc??



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

Post autor: eidos » wt mar 07, 2006 16:18

Właściwie to nic mi sie niedzieje, tylko nie wiem czy moge sobie tak jeździć z kabelkami wpiętymi obojętnie, czy coś mi nie padnie. A tak przy okazji to co się tym reguluje? Bo tam jest takie pokrętło i ja nim pokręciłem, teraz nie wiem czy będzie dobrze jeździł.



kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Re: Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

Post autor: kwiatekt11 » wt mar 07, 2006 17:25

jakie pokretło ?? tam nie ma czym krecic :chytry:



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

Post autor: eidos » pn kwie 10, 2006 19:53

Może faktycznie pokrętła żadnego tam nie ma, ale wciąż nie wiem jak podłączyć te kabelki. Jeżdżę już jakiś czas i niby się nic nie dzieje, ale przecież po coś wtyczki mają profile. Przesyłam zdjęcie tego podłączenia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn kwie 10, 2006 21:05

eidos pisze:Może faktycznie pokrętła żadnego tam nie ma, ale wciąż nie wiem jak podłączyć te kabelki. Jeżdżę już jakiś czas i niby się nic nie dzieje, ale przecież po coś wtyczki mają profile. Przesyłam zdjęcie tego podłączenia
złącze.JPG
to jest taki dzynks ktore przyspiesza lub opoznia zaplon w zaleznosci od sytuacji



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » wt kwie 11, 2006 10:12

No dobra może i przyspiesza czy opóźnia, ale jakie kolory kabelków gdzie powinny być wetknięte. Bo może jeśli są odwrotnie powpinane to mi zapłon jakoś źle przestawia i jest np słabszy ;)



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt kwie 11, 2006 11:43

jak dzisiaj zdarze to zerkne u siebie co i jak



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw kwie 20, 2006 01:48

Jeszcze raz proszę, jak ktoś może sprawdzić u siebie jak i co podłączone w tym ustrojstwie
Thx



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw kwie 20, 2006 14:46

sorry zapomnialem o tym zdjeciu

Obrazek

[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 2:48 pm ]
tak jak na tym zdjeciu blizej silnika idzie bialo-czarny a kabiny pasazerskiej zielono-czerwony



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » czw kwie 20, 2006 14:50

Przecież w 1.8RP dynks do przyśpieszania i opóźniania zapłonu to podciśnienie. chyba że się mylę?

A jeden z tych kabli jest do drugiego nastawnika przepustnicy.


Obrazek

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw kwie 20, 2006 15:40

daaroo wielkie dzieki!!!!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 378 gości