proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
- Lokalizacja: Katowice
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Witam!
Rozebrałem swój gaźnik pierburg 2e2 z golfa 1,6 i zauważyłem, iż membrany od pompki przyśpieszającej są takie luźne i odkształcone lecz nie dziurawe i w związku z tym mam pytanie czy należy je wymienić czy tak może być?
Dodam, że mój golfina ma problemy z mocą maksymalną i może znalazłem przyczynę usterki.
Co sądzicie o tych membranach wymienić czy jeździć dalej tak jak jest??
Jeżeli uzyskam odpowiedź to możecie skasować nawet ten temat żeby nie zaśmiecać, aczkolwiek nie znalazłem informacji o tych membranach, więc postanowiłem założyć temat, mam nadzieje że moderatory nie będą mieli nic przeciwko.
Pozdrawiam
Rozebrałem swój gaźnik pierburg 2e2 z golfa 1,6 i zauważyłem, iż membrany od pompki przyśpieszającej są takie luźne i odkształcone lecz nie dziurawe i w związku z tym mam pytanie czy należy je wymienić czy tak może być?
Dodam, że mój golfina ma problemy z mocą maksymalną i może znalazłem przyczynę usterki.
Co sądzicie o tych membranach wymienić czy jeździć dalej tak jak jest??
Jeżeli uzyskam odpowiedź to możecie skasować nawet ten temat żeby nie zaśmiecać, aczkolwiek nie znalazłem informacji o tych membranach, więc postanowiłem założyć temat, mam nadzieje że moderatory nie będą mieli nic przeciwko.
Pozdrawiam
Pozdrawiam :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
- Lokalizacja: Katowice
Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
a tak nawiasem mówiąc to prosiłbym jakiś link gdzie można kupić takie ustrojstwo, bo nie ma na alledrogo i ogólnie słabo z dostępem.
Pozdrawiam :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: sob lut 05, 2011 20:02
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
tu masz kolego to o co prosiłeś http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=329229" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
tu masz taniej http://allegro.pl/membrana-przepona-gaz ... 19457.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo tu http://allegro.pl/membrana-gaznika-skod ... 92698.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a jak nie dziurawe to może dobre, a najlepiej to jakbyś zdjęcie dał
albo tu http://allegro.pl/membrana-gaznika-skod ... 92698.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a jak nie dziurawe to może dobre, a najlepiej to jakbyś zdjęcie dał
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Zmierz długość trzpienia starej, sa 3 rodzaje do różnych odmian 2E2, inaczej możliwa pomyłka i pompka nie będzie miała właściwego wydatku. Co do mocy - pompka tryska dodatkowe paliwo w chwili naciskania gazu, kiedy już jest wciśnięty i utrzymywany w stałej pozycji ona nie działa, czyli - poprawia przyśpieszenia ale bez wpływu na prędkość maksymalną .
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
- Lokalizacja: Katowice
Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Mi potrzeba taką membrane jak na fotce.
http://img854.imageshack.us/img854/4678/pompka5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img651.imageshack.us/i/membrana1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
A oto mój gaźnik, wężyk zaznaczony na czerwono był pęknięty praktycznie całkiem na pół
http://img856.imageshack.us/img856/7347/ganik3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ponadto kabelek z czerwonym złączem zaznaczony na czerwono był urwany- trzymał się tylko na izolacji, która przy aucie ma kolor czarno-żółty:
http://img94.imageshack.us/img94/456/ganik4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
No więc to by było na tyle z fotkami.
Przy okazji zapytam jakie objawy dają te uszkodzone zaznaczone na czerwono elementy i co warto zrobić przy tym gaźniku skoro mam go już odkręconego?
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi!
http://img854.imageshack.us/img854/4678/pompka5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img651.imageshack.us/i/membrana1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
A oto mój gaźnik, wężyk zaznaczony na czerwono był pęknięty praktycznie całkiem na pół
http://img856.imageshack.us/img856/7347/ganik3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ponadto kabelek z czerwonym złączem zaznaczony na czerwono był urwany- trzymał się tylko na izolacji, która przy aucie ma kolor czarno-żółty:
http://img94.imageshack.us/img94/456/ganik4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
No więc to by było na tyle z fotkami.
Przy okazji zapytam jakie objawy dają te uszkodzone zaznaczone na czerwono elementy i co warto zrobić przy tym gaźniku skoro mam go już odkręconego?
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi!
Pozdrawiam :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
- Lokalizacja: Katowice
Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Aha i jeszcze jedno małe pytanko, kręcąc w lewo śrubą 13mm od siłownika podwyższonych obrotów to obroty powinny się zwiększać czy zmniejszać?
Pozdrawiam :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
zmniejszać. Tylko lewo znaczy lewo jakbyś patrzył od tyłu na śrubę, czyli powiedzmy: wykręcając śrubę zmniejszasz wolne obroty. Węzyk = przestaje własciwie działać siłownik 3 położeniowy - akurat ten zdaje się daje spadek wolnych na rozgrzanym silniku, kabelek = przestaje działaś grzałka spręzyny bimetalowej ssania - ssanie działa za długo - rzecz mało istotna
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
- Lokalizacja: Katowice
Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Paweł Marek Spadłeś mi z nieba.
Dzięki serdeczne!
a mógłbyś jeszcze zerknąć na te załączone wyżej membrany?
i jeszcze doradź co mogę posprawdzać/ wyczyścić w tym gaźniku skoro mam go na biurku.
Aha nie rozkręcałem gaźnika na części pierwsze ale wylało mi się paliwo z komory pływakowej i tak sobie pomyślałem żeby wlać do niej paliwo po zamontowaniu na aucie, przed podłączeniem węża paliwowego, czy ma to sens czy wystarczy pod pompować pedałem gazu i dojdzie paliwo?
Pytam, bo kiedyś oszukał mnie wskaźnik paliwa i się skończyło a jak ponownie zatankowałem to musiałem kręcić z 8-10 razy rozrusznikiem zanim załapał pomimo iż wcześniej kilkanaście razy pompowałem gazem.
Dzięki za poświęcenie czasu
Dzięki serdeczne!
a mógłbyś jeszcze zerknąć na te załączone wyżej membrany?
i jeszcze doradź co mogę posprawdzać/ wyczyścić w tym gaźniku skoro mam go na biurku.
Aha nie rozkręcałem gaźnika na części pierwsze ale wylało mi się paliwo z komory pływakowej i tak sobie pomyślałem żeby wlać do niej paliwo po zamontowaniu na aucie, przed podłączeniem węża paliwowego, czy ma to sens czy wystarczy pod pompować pedałem gazu i dojdzie paliwo?
Pytam, bo kiedyś oszukał mnie wskaźnik paliwa i się skończyło a jak ponownie zatankowałem to musiałem kręcić z 8-10 razy rozrusznikiem zanim załapał pomimo iż wcześniej kilkanaście razy pompowałem gazem.
Dzięki za poświęcenie czasu
Pozdrawiam :)
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Jeżeli te membranki Ci nie ciekną i nie są jeszcze jak sitko to nie jest tak źle, przeczyść gaźnik (najlepiej przedmuchaj np.kompresorem) wymień wężyki - to grosze kosztuje,przylutuj kabelek, pozakręcaj i wyreguluj. Możesz np. strzykawką i wężykiem wlać paliwo do komory pływakowej, nie będzie trzeba tyle kręcić.
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Tylko nie kompresorem, bo będzie po gaźniku, to nie gaźnik od ruskiego czołgu. Jak nie trzeba to się tego gaźnika nie dotyka, bo po głupim grzebaniu nikt oprócz fabryki Pierburg tego gaźnika nie wyreguluje prawidłowo.
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
I tu się mylisz, ja też się go bałem jak ognia ale jak się go zrozumie (co za co odpowiada) to jest bułka z masłem. Sam go rozkręciłem do najmniejszej śrubki, poskładałem i wyregulowałem że chodzi teraz jak nówka (Paweł Marek mi trochę pomógł z zaworem termiczno czasowym bo błędnie myślałem)DaroW pisze:Jak nie trzeba to się tego gaźnika nie dotyka, bo po głupim grzebaniu nikt oprócz fabryki Pierburg tego gaźnika nie wyreguluje prawidłowo.
Ostatnio zmieniony czw mar 24, 2011 22:11 przez adamtb, łącznie zmieniany 2 razy.
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Tylko, że pytał ktoś kto nie zna tego gaźnika i takie rady pozwolą mu tylko popsuć ten gaźnik.
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
a jeżeli membrany ma wyciągnięte to nic mu nie będzie nawet jak go potraktuje kompresorem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości