AGU LPG + Chip
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AGU LPG + Chip
Witam! Troche zebrałem wiedzy na ten temat ale im więcej czytam to tym bardziej dochodze do niczego Jestem na posiadniu Goferka GTI 1.8T AGU mam założoną instalacje lpg Zavoli (reduktor Zavoli S, wtryski Zavoli PAN) do tej pory wszystko ładnie hulało przejechałem 20tys km i jestem zadowolony na potwierdzenie krótki filmik:
" onclick="window.open(this.href);return false;
(może na ost 2-3 tys km moc spadła ale podejrzewam ze reduktor już sie wysłużył).
Zamierzam go chipnąć u GTO (do chipa ewentualnie dolot, fmic i wyciąć kata) i dlatego mam takie pytanie:
Jaki reduktor założyć? Czy te wtryski mogą zostać? (na forum lpg napisali mi, że to badziew ale skoro u mnie ładnie pracują... heh)
Może ktoś już miał najpierw założony lpg a później chipował?
Bardzo prosze o odpowiedź. Pozdrawiam!
" onclick="window.open(this.href);return false;
(może na ost 2-3 tys km moc spadła ale podejrzewam ze reduktor już sie wysłużył).
Zamierzam go chipnąć u GTO (do chipa ewentualnie dolot, fmic i wyciąć kata) i dlatego mam takie pytanie:
Jaki reduktor założyć? Czy te wtryski mogą zostać? (na forum lpg napisali mi, że to badziew ale skoro u mnie ładnie pracują... heh)
Może ktoś już miał najpierw założony lpg a później chipował?
Bardzo prosze o odpowiedź. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony wt lis 13, 2012 22:27 przez Mr Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: AGU LPG + Chip
Wtryski hana, reduktor gold. Pamietaj, aby przy strojeniu benzyny nie dopuscic, aby wtryski z benzyny byly dluzej otwrte niz 70%, gdyz powyzej moze skutkowac zapetlaniem sie wtryskow gazowych, co bedzie prowadzilo do bledow
MK IV AJM
AGU LPG + Chip
tez mam agu + lpg i zastanawiam sie nad chipem z tym ze musze wpierw wumienic turbine bo juz przepuszcza i sie poci, na hamowni wyszlo 136koni, i chyba zamiast K03 wloze model K04 tt 225koni, tylko czy orientuje sie ktos czy trzeba cos przerabiac?? czy bedzie pasaowala bez problemu??
Re: AGU LPG + Chip
zamiast K03 to włóż KO3s (jest p&p) bo do K04 to trzeba prawie pół silnika wymienić ale na forum jest dużo o K04;) podejrzewam, że pewnie też masz lpg dobrane na styk więc na 99% musisz zmienić wtryski, reduktor i po drodze na pewno coś jeszcze dojdzie.kubamzk pisze:tez mam agu + lpg i zastanawiam sie nad chipem z tym ze musze wpierw wumienic turbine bo juz przepuszcza i sie poci, na hamowni wyszlo 136koni, i chyba zamiast K03 wloze model K04 tt 225koni, tylko czy orientuje sie ktos czy trzeba cos przerabiac?? czy bedzie pasaowala bez problemu??
Dosyć dużo już zebrałem informacji na temat lpg + chip. Więc po kolei:
- dobry chip to granice 1200 pln
- reduktor 350 pln (KME Gold) lub 750 pln (IG1 Turbo)
- wtryskiwacze lpg 400-500 pln (hana, matrix)
- montaż i strojenie ???
- jeśli chce się mieć moce rzędu 190KM trzeba wymienić wtryskiwacze PB ponieważ po chipie z reguły są otwarte dłużej niż 70% więc wtryskiwacze lpg będą się zapętlać
tak więc trzeba liczyć spokojnie na te operacje 2500 pln. Drogo ale jak sie chce jeździć szybko i ekonomicznie i oczywiście bezawaryjnie to niestety trzeba zapłacić. Wcześniej liczyłem, że wszystko wyniesie mnie góra 1500 pln ale sie przeliczyłem więc póki co zostaje przy moich marnych 150KM powoli będę zbierał na te graty i myślę, że w niedługim czasie uda się mi osiągnąć +/-180KM na lpg
AGU LPG + Chip
na forum tu pisza ze k04 jest jak najbardziej pasujaca wlasnie przed chwila czytalem ze bez zadnych zian p&p
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=308032" onclick="window.open(this.href);return false;
jest tez mowa o wtryskach i chlodzeniu a to nie pol silnika:D a co do gazu to mam zenita na valtekach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=308032" onclick="window.open(this.href);return false;
jest tez mowa o wtryskach i chlodzeniu a to nie pol silnika:D a co do gazu to mam zenita na valtekach
AGU LPG + Chip
Chłodzenie to chyba bardziej powietrza bo te węże, to chodzi o doprowadzenie oleju do turbo
W każdym bądź razie pochwal sie jak już chipniesz i wystroisz na lpg
W każdym bądź razie pochwal sie jak już chipniesz i wystroisz na lpg
AGU LPG + Chip
fajnie to brzmi..wiesz powiem ci ze mam ta serie, a malo kiedy z niej korzystam bo szkoda mi paliwa, takze zazwyczaj jezdze ekonomicznie, takze chyba dopuki nie padnie mi do konc turbina i bedzie mi mulil to nic nie zmienie, a jak bedzie trzeba wymieniac turbo, to albo k04 albo wlasnie jak mowiles k03s, pozniej zobacze jak to bedzie wygladalo, rowniez jak rozloza sie moje zarobki bo duzo od tego zalezy, myslalem nad chipem kontaktowalem sie z taka firma we wroclawiu to oferowali 180 koni na serii i to za 700zl, ciekawe jak to bedzie wygladalo jeszcze z tym gazem i z tym chlodzeniem czy wtryskami.
AGU LPG + Chip
do k03s to jedynie wtryski i fmic a do k04 troche więcej i sam zakup k04 to spory wydatek, po za tym kto jeździ na lpg to chce mieć jak najtaniej. Zawsze jest opcja zmiany Golfa na 2.8 V6 204KM + lpg
AGU LPG + Chip
2.8 to spory silnik i jakos malo koni..tyle ze turbina sie nie wyjezdzi a masz takiego??
AGU LPG + Chip
a mi chodzi bardziej o wciskanie w siedzenie i przyjemnosc z jazdy nie lubie jak glosno chodzi silnik, nie lubie miec samochodu na pokaz wole miec z wierzchu serie a pod maska bestie
AGU LPG + Chip
V6 i GTI z zewnątrz niczym właściwie się nie różnią a dźwięk silnika to po prostu bajka wiem bo miałem VR6 i tesknie do dziś
- roboform550
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
- Lokalizacja: prawie Kalisz
- Kontakt:
AGU LPG + Chip
mrcoffee pisze:jeśli chce się mieć moce rzędu 190KM trzeba wymienić wtryskiwacze PB ponieważ po chipie z reguły są otwarte dłużej niż 70% więc wtryskiwacze lpg będą się zapętlać
Co to znaczy że są dłużej otwarte niż 70%????????
70% ale czego??????????
-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości