Skaczą obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Skaczą obroty

Post autor: Robert Raburski » wt lut 28, 2006 23:42

Witam piszę za kumpla. Ma on MK2 z silnikem 1.6 i chodzi o to że podczas jazdy po mieście na rozgrzanym silniku obrotki na luzie potrafią skoczyć do 2 tyś. co to może być?
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 23:03 przez Robert Raburski, łącznie zmieniany 1 raz.


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » śr mar 01, 2006 00:21

Sonda lambda bo chyba w Golfie 2 nie było silnika krokowego bo jak by był to stawiam na niego :hmm:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

organista18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
Lokalizacja: Lębork

Post autor: organista18 » pn mar 06, 2006 13:48

witam w moim przypadku to był silniczek krokowy, kabelek sie oderwał, :food: choc tez podejrzewałem sonde lambda. mam 1,8GT PF



dark86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 07, 2006 12:58
Lokalizacja: Krakow

Post autor: dark86 » wt mar 07, 2006 14:28

help potrzebuje pomocy mam golfa II rok 91 1.6 ccm i gaznik pierburg 2ee oznaczenie silnika to pn chodzi mi o to ze raz na jakis czas obroty mi wskocza na 1500 lub 2000 obr/min jedynie pomaga ponowne uruchomienie silnika i ma obroty normalne co to moze byc pomocy!!!!



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » wt mar 07, 2006 15:09

Coś z kompem albo Sonda lambda


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » wt mar 07, 2006 21:09

Witam
wyczyść przepustnicę i wszystko powinno wrócić do normy
Pozdrawiam Przemek :bigok:


...

Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » wt mar 07, 2006 22:28

spek pisze:Sonda lambda bo chyba w Golfie 2 nie było silnika krokowego bo jak by był to stawiam na niego :hmm:

Fajnie tak radzicie koledze, bez pytania o typ silnika :panna: :panna: :panna: :panna:

Bo np w 1,6 RF nie ma lambdy, wiec prozno jej szukac. A moze wlasnie RF'a ma?



pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: pieko » wt mar 07, 2006 23:17

Witam.Ja tez miałem przez 2 dni problem z obrotami w swoim mk3.Albo falowały na postoju miedzy 850a1000 albo trzymały na 1700-2000.Nagle wszystko wróciło do normy,przychodze rano ,odpalam i obrotki spoko na zimnym 1200 ,na ciepłym równo 800.
Zastanawiam sie tylko czy to nie jest poczatek konca jakiejs własnie dypereli????
Co sądzicie,co najczesciej pada sonda,czujnik przepustnicy,krokowiec a moze jeszcze cos innego odpowiadającego tym objawom???? :hmm:
Pozdro.



dan_007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lis 15, 2005 11:31
Lokalizacja: jaworzno

Post autor: dan_007 » sob mar 11, 2006 15:31

wlasnie zaczol mi sie podobny problem na gazie wyglada to tak jalby auto czasami samo dodawalo gazu czasami jest wszystko ok
jezeli po wcisnieciu sprzegla obroty sa wyzsze niz powinny byc i zrobie przegazowke to wracaja do normy na jakis czas
co to moze byc ??
golf II 1.6 PN na gazie



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » sob mar 11, 2006 23:09

Hehe u mnie w PN po porzadnym daniu w palnik jak zluzuje ta raz na 10 razy ( przynajmniej narazie) to obroty spadaja grubo ponizej 900/min i gasnie, ale obciach ;) co to ??


TDPower

Marcin C
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 16:15
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: Marcin C » ndz mar 12, 2006 00:19

Miałem podobny problem w moim MK3 1.8GT
wykręciłem silnik krokowy rozebrałem go i wyczyściłem i przy okazji zresetowałem komputer,
pomogło na jeden dzień i znowu było to samo na gazie i na paliwie,
odłączyłem instalacje gazu i wszystko wraca do normy samochód jakby odżył nie zawiesza sie na obrotach i i silnik pracuje równo,
gaz w samochodzie to gów....
gaz jest do zapalniczek a nie do samochodów, nigdy juz nie założe gazu do samochodu przez pierwszy rok było idealnie a pużniej zaczynają się jazdy z silnikiem i pali dużo więcej a rużnica w cenie między gazem i paliwem maleje, już tylko 1,60PLN,
nie wspominając o zużyciu silnika na gazie,

a miałem taki idealny silnik przed założeniem gazu, mam nadzieje że teraz wróci do normy

MOJA RADA
jeśli nie stać was na jazde na paliwku to jeżdzijcie żadziej (tak jak ja PKP MZA) nie zakładajcie gazu jak chcecie pojeżdzić samochodem dłużej



samar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt lis 11, 2005 12:41
Lokalizacja: SŁUP

Post autor: samar » ndz mar 12, 2006 16:02

mialem podobnie w moim mk2 ale tylko gdy bylo zimno jezdzilem po mechanikach kombinowaki i nic w koncu sam naprawilem(sprawdz z lewej strony gaznika 2 czarne wtyczki i kable od nich odchodzace u mnie choc byl pod izolacja okazalo sie ze jeden byl przerwany)



Awatar użytkownika
Gniewek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw gru 29, 2005 14:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gniewek89 » czw kwie 02, 2009 22:20

Piszę w tym temacie bo problem podobny , a może i ten sam.
Auto to golf mk2 1,3 ( niewiem czy to gaznik czy monowtrysk) rocznik 91, autko ma LPG .
Objawy to szarpanie niskich obrotów , trzeba trzymac gaz lekko wcisniety caly czas bo inaczej szarpie , przerywa a w efekcie koncowym gasnie.
Gdy dojezdzam do swiatel , puszcxzam gaz i hamuje samochod prawie zawsze gasnie.
Rano gdy go odpalam musze 15 minut przelaczac miedzy wacha a gazem i najczesciej na gazie odpala , albo odpala na benie i trzeba odrazu przelaczac na lpg , gdy juz troche pojezdzi zaczyna szarpac podczas ruszania ze swiatel i wtedy najlepiej chodzi na pozycji ZEROwej przelacznika miedzy gazem a benzyna. Niewiem jakim cudem wogle dostaje ten gaz ale Vw kupione w polsce to naczesciej puszki pandory...
Proszę o jakies wskazowki , rady bo juz mi sie cierpliwosc konczy zwlaszcza po ostatniej wizycie u mechanika za ktora skasowano 270zl a wymieniono olej , naprawiono wskaznik temp , dolano wody do aku i naladowano go i to WSZYSTKO , dodam ze olej to mineraka...
Pomocy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości