wtryski a pompa wtryskowa 1.6 TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krystian3737
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
wtryski a pompa wtryskowa 1.6 TD
Rosnące ceny paliw i wysoki apetyt golfa na ropę zmusiły mnie do pewnych posunięć mój problem to spalanie na poziomie 7L i lejące wtryski.. zamówiłem dzisiaj komplet wtrysków do SB-ka i moje pytanie brzmi: czy przy praktycznie wysłużonej pompie wtryskowej jest bezpieczne zakładanie nowych wtrysków bez obaw że za tydzień padną? Znaczy ta pompa nie jest skończona na amen, czasami mam problem przy odpaleniu na ciepłym i to wszystko ale przebieg mam blisko 400kkm i w pełni sprawna ona nie jest.. jeżeli pompa ma jakiś bezpośredni wpływ to dozbieram fundusze i kupie też pompe po regeneracji wiem że cały motor prosi sie o remont ale najpierw muszę zatamować krwotok czyli zmniejszyć spalanie remont bedzie bliżej wakacji mam nadzieje
Mój Parchacz :dol: :dol: :dol:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
Re: wtryski a pompa wtryskowa 1.6 TD
Napewno warto wymienić końcówki wtrysków. Lejące wtryski mogą też powodować problemy z zapalaniem auta.
Co do słabej pompy, pamiętam kiedyś miałem ten problem w swoim dawnym SB-ku. Ja ratowałem się tym, że tworzyłem sobie mieszankę w proporcji 10l ropy i 5-6 l oleju roślinnego Mówie poważnie - SB-ek super mi jeździł na takiej mieszance -odzyskał moc i malutko malił. OR ma większą liczbę cetanową a w takiej proporcji paliwo było już o tyle gęstrze że rozklekotana pompa dzięki swoim luzom pracowała jak sprawna na czytej ropie:) no i zawsze troche taniej było:) Jedyny minus to to, że czuć było placki no i raczej bym tego nie polecał w temp. poniżej 8st. Jeździłem tam 3 lata codziennie do pracy i nic się nie działo. 2 lata temu auto sprzedałem. Facet do dziś z niego zadowolony a ja troche żałuje bo to był tani i niezawodny środek transportu.
Pozdrawiam
Co do słabej pompy, pamiętam kiedyś miałem ten problem w swoim dawnym SB-ku. Ja ratowałem się tym, że tworzyłem sobie mieszankę w proporcji 10l ropy i 5-6 l oleju roślinnego Mówie poważnie - SB-ek super mi jeździł na takiej mieszance -odzyskał moc i malutko malił. OR ma większą liczbę cetanową a w takiej proporcji paliwo było już o tyle gęstrze że rozklekotana pompa dzięki swoim luzom pracowała jak sprawna na czytej ropie:) no i zawsze troche taniej było:) Jedyny minus to to, że czuć było placki no i raczej bym tego nie polecał w temp. poniżej 8st. Jeździłem tam 3 lata codziennie do pracy i nic się nie działo. 2 lata temu auto sprzedałem. Facet do dziś z niego zadowolony a ja troche żałuje bo to był tani i niezawodny środek transportu.
Pozdrawiam
wtryski a pompa wtryskowa 1.6 TD
nie polecam bo pompa która ma już problem palenia na ciepłym silniku jeśli to nie jest wina złego kąta wtrysku czyli taka gdzie jest już zuz na tłoczku i tłoczek jest zrysowany będzie "siała" opiłkami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości