[mk3]Problem z ABS-em

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

[mk3]Problem z ABS-em

Post autor: kupszczelisty » pn lut 27, 2006 21:18

Mam mk3 tdi i mam problem z absem normalnie działa ale co jakiś czas zapala mi się kontrolka i go nie mam, zgasze silnik na chwile i zapale i jest wszystko OK. Kiedyś byłem na jomputerze i wyskoczył błąd (nie pamietam jaki) ale chodziło o przednie lewe koło, co to może być uszkodzone, da się ten czujnik wymienić, może przewód jest uszkodzony, co mam robić??
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 22:41 przez kupszczelisty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 27, 2006 21:26

Było na forum. Czujnik (allegro 30 zł) lub kabel do niego uszkodzony najpewniej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lut 27, 2006 22:13

Dokladnie jak pisze przedmowca. Czujnik do wymiany lub przerwany kabelek. Kabelek lutujesz, czujnik wymieniasz. Ja kupilem taki i juz rok jak dziala.. Aaaa i troche pracy przy tym jest, a raczej cierpliwosc trzeba wykazac, bo ciezko wyjac ten uszkodzony, siedzi jakby przyspawany byl.. Po wymianie czujnika / naprawie kabla nalezy blad wykasowac.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 27, 2006 22:16

Gitner pisze:nalezy blad wykasowac

Fakt trzymania błędu w pamięci nie wpływa na pracę ABS-u


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lut 27, 2006 22:42

Paweł Marek pisze:
Gitner pisze:nalezy blad wykasowac

Fakt trzymania błędu w pamięci nie wpływa na pracę ABS-u
Zgadzam sie, ale zawsze blad w pamieci i kontrolka bedzie mu mrygac..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 27, 2006 22:53

Gitner pisze:kontrolka bedzie mu mrygac.
kontrolka ABS-u nie będzie mrugać. Wierz mi. Mam auto z niedawno wymienianym czujnikiem pod domem. Póki VAGa nie podłączysz to nie będziesz o tym wiedział, a i tak po jakimś czasie pewnie błąd sam zniknie, chociaż tego nie jestem pewien.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lut 27, 2006 23:03

Paweł Marek pisze:
Gitner pisze:kontrolka bedzie mu mrygac.
kontrolka ABS-u nie będzie mrugać. Wierz mi. Mam auto z niedawno wymienianym czujnikiem pod domem. Póki VAGa nie podłączysz to nie będziesz o tym wiedział, a i tak po jakimś czasie pewnie błąd sam zniknie, chociaż tego nie jestem pewien.
Wierze Ci... :pub:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn lut 27, 2006 23:45

ok dobra a ja tez tak mam.. i elektryk ostatnio mi sprawdzil i mowi ze to nei czujnik a juz w pompie jakies styki sa stare i nei zawsze sie laca czy cos... niby to nienaprawialne ale mowi ze za 150zl mozna to naprawic tylko trzeba sie pobawic... wiec chyba niekoneiznie czujnik...
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 28, 2006 09:23

MAPET pisze:ok dobra a ja tez tak mam.. i elektryk ostatnio mi sprawdzil i mowi ze to nei czujnik a juz w pompie jakies styki sa stare i nei zawsze sie laca czy cos... niby to nienaprawialne ale mowi ze za 150zl mozna to naprawic tylko trzeba sie pobawic... wiec chyba niekoneiznie czujnik...
pzdr
Dlatego trzeba wszystko sprawdzic, lacznie z opornoscia kabla do czujnika, zanim sie go wyjmie..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 66 gości