Co wymienić [MK3]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Morff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 22:11
Lokalizacja: ślaskie
Kontakt:

Co wymienić [MK3]

Post autor: Morff » pn lut 27, 2006 17:08

Witam [MK3 1,8 / 92]

Od razu tłumaczę ze nie za bardzo sie orientuję w "terminologii" ale mam pytanko :
Na tylnej osi mam luz na kole (wyczuwalny) . Śruba dociskająca łozysko jest dość mocno juz dokręcona (dokrecałem latem ale znów mam luz - chyba ze sie poluzowała ale w jaki sposób skoro tam jest zabezpiecznie) i nie wiem czy jest sens wymieniać to łozysko (nie buczy) czy lepiej odstawić od razu na warsztat zeby wymienić piastę ? czy mozna to jakoś sprawdzić czy to piasta do wymiany czy łozysko ?

Pozdrawiam
i sorki za lamerstwo techniczne
Morff



jacek23chorzow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 23, 2006 00:57
Lokalizacja: CHORZOW
Kontakt:

Re: Co wymienić [MK3]

Post autor: jacek23chorzow » pn lut 27, 2006 17:42

Morff pisze:Witam [MK3 1,8 / 92]

Od razu tłumaczę ze nie za bardzo sie orientuję w "terminologii" ale mam pytanko :
Na tylnej osi mam luz na kole (wyczuwalny) . Śruba dociskająca łozysko jest dość mocno juz dokręcona (dokrecałem latem ale znów mam luz - chyba ze sie poluzowała ale w jaki sposób skoro tam jest zabezpiecznie) i nie wiem czy jest sens wymieniać to łozysko (nie buczy) czy lepiej odstawić od razu na warsztat zeby wymienić piastę ? czy mozna to jakoś sprawdzić czy to piasta do wymiany czy łozysko ?

Pozdrawiam
i sorki za lamerstwo techniczne
Morff
czesc jezeli likwidowales juz luz lozysk kol tylnych i nadal sie pojawia.to do wymiany bedzie lozysko.kupuje sie jeden kpl na strone najlepiej z SKF.cena okolo 60zl - a
takie polskie MARGO kosztuje okolo 40zl.pozdrowienia



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 27, 2006 18:10

Polecam tylko SKF lub OPTIMAL. Pamiętaj, że łożysko musi dostać dużo smaru, a po przejechaniu około 100km musisz sprawdzić czy ma minimalny luz. Jak tego luzu nie będzie to łożysko zdechnie z przegżania.



Arris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 27, 2006 15:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Arris » pn lut 27, 2006 18:15

Tak jak wyżej kolega pisał wymienić łozysko trzeba. Polecam tylko i wyłącznie SKF (najlepsze).



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn lut 27, 2006 19:46

I nie dokręcaj "dość mocno" tak jak napisałeś...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości