[mk3]vr6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]vr6
cos na tema t gazu do vr6 sekfenyjnego jakies namiary moze na kupno skrzyni biegow czy jest mozliwosc kupna jakiejs wzmocnionej a jak w ogole z robota czuy jest mozliwosc zamiany z manualu na automat bo padla skrzynia i sie zastanawiam jakas wstawic a jescze klucz taki nietypowy jak imbusowy ale ma wiecej naciec do odkrecenia osiek jak sie nazywa dzieki za szczegoly
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 22:44 przez \brk, łącznie zmieniany 1 raz.
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Sekwencja bedzie droga ponieważ jest 6 cyl. 4yl. ok 3500 6cyl. ok 4500 lepiej założyć zwykłą instalke ale pożądnie, jeśli masz automat to przejście na manuala tez kosztuje wiąże sie z kupnem lewarka zmiany biegów,konsoli środkowej, wysprzeglika,linek zmiany biegów,pedałów chyba wszystko roboty sporo chyba że sam sobie robisz, ale koszty mogą dociągnąć wartości auta.Musisz zlalkulować czy to ci się opłaca skrzni szukaj na allegro można trafić za rozsądną cene tylko trzeba wypatrywać ja silnika szukałem 2 mieś. i znalazłem za 1500 igiełke nie wiem czy nie ma skrzyni tylko jaka
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
Re: vr6
z manuala na automata daj sobie z tym spokoj fakt faktem ze silniczek daje rade ale to chyba i tak pomylka zreszta pozniej wes to sprzedaj... szukaj skrzynki na allegro zdarzaja sie dosc czesto problem tylko zeby bubla nie kupic\brk pisze:jest mozliwosc zamiany z manualu na automat bo padla skrzynia i sie zastanawiam jakas wstawic
co do gazu to z opinii ktorych sam sie nasluchalem to nie pakuj sie w nic innego niz sekwencja zreszta VR na gazie to juz nie TO jesli wiesz o czym mowie...
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
Oczywiście że sekwencja ale i sekwencje potrafą gazownicy spier...... i weż wysraj teraz tyle kasy na sekw. sam montuje gaz i sam mam vr-a na zwykłej instalce jak pożądnie założona to chula i nie strzela co do mocy założe blosa i bedzie ok.BARDZO DUŻO gazowników robi błąd zakładając na pałe takie same podzespoły jak do 4cyl i dlatego potem ludzie nażekają.Po pierwsze wydajny reduktor po drugie odpowiedni mieszalnik chodzi mi o śr. palnika, a najlepiej blosa, nie zdławia benz na gazie też lepiej jest to kompromis między ceną instalki,osiągami i spalaniem ps. jak mam wysrać na sek. 4000 w zwysz to wole latać na benzynie trzeba dużo jeżdzić żeby sie zwróciła sekw. też ma wady zapychają sie wtryskiwacze bo gaz mamy brudny nie kazdy gazownik ci naprawi, a jak już to policzy jak za zboże wszystko ma wady i zalety
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
pierwszy gazownik w miare sensowny noosiwy224 pisze:Oczywiście że sekwencja ale i sekwencje potrafą gazownicy spier...... i weż wszystko ma wady i zalety
ja myslalem glownie o sekwencji ale po przeliczeniu kasy i moich raczej nie najwiekszych mozliwosci finansowych juz wole pierdziec na benzynce w koncu to 2.8 a i tak spodziewalem sie wiekszego apetytu na octany
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 334 gości