MK2 bierze olej-przyczyna??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK2 bierze olej-przyczyna??
Jest to silnik 1,6TD JR o przebiegu około 250.000km.Jak jest zimny to bardzo kopci na biało-niebiesko.Jak jest dogrzany silnik to w sumie jest ok. Ciśnienie sprężania28-29.Na tych mrozach palił bez problemów. była w nim wymieniana pompa wtryskowa i po wymianie kąt zapłonu był przestawiony na 200,aż inny mechanik chwycił się za głowę i przestawił na 90.Ale przy kącie 200,tak nie dymił.Ubytek oleju około 1l na 2000km. W odmie oleju od cholery,w wydechu mokro,aż chlapie na klape bagażnika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
- Lokalizacja: bielsko
- Kontakt:
Ale czy uszkodzona turbina powodowałaby tak duże obecności oleju w odmie? Ten olej przemieszczałby się wtedy "pod prąd". Ktoś mi sugerował że to może pierścienie,tylko skąd wtedy dobre ciśnienie spręzania?Chyba że poszły tylko olejowe. I dlaczego tylko na zimnym tak ostro dymi.na ciepłym poddymia przy znacznym obciążeniu.Tzn ,jak się go "dociągnie"przez dłuższy czas na jakimś biegu.np 3
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Njaprawdopodobniej USZCZELNIACZE ZAWORKOW. Jak postawisz autko i postoi z pare godzinek to olej z gory silnika splywa i gumki sa suche, spekane i przepuszczaja olej. Jak zaplisz silnik to powoli nasiakaja i automatycznie sie uszczelniaja. A jak dasz w d..e to w glowicy masz spory wzrost cisnienia i przez uszkodzone uszczelniacze przedmucha tyle oleju ze wystarczy zeby za autkiem zrobilo sie bialokos500 pisze: I dlaczego tylko na zimnym tak ostro dymi.na ciepłym poddymia przy znacznym obciążeniu.Tzn ,jak się go "dociągnie"przez dłuższy czas na jakimś biegu.np 3

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości