problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

soki199224
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sie 19, 2010 14:33

problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.

Post autor: soki199224 » śr lut 16, 2011 16:30

Witam,
Od pewnego czasu mam problem ze swoim Golfem 3 1.9 TDi 1995 rok. 1 TEMAT:więc jak po nocy chcę go odpalić podgrzewam świece i trochę długo kręci i ciężko a jak odpali to powstaje czarna chmura i nierówno pracuje tak jakby na 3 cylindry i obroty są nie równe a jak jest ciepły to ładnie odpala.2 TEMAT Np. dzisiaj po południu umyłem samochód i pojechałem do domu po 5 minutach miałem jechać na miasto lecz przedłużyło się to o 10 minut ponieważ włożyłem kluczyk przekręcam a tu nic się nie pojawia na desce żadna kontrolka więc myślę spróbuje go odpalić ale jedyne co działało to rozrusznik. ale w końcu go odpaliłem jak pokazały się kontrolki. 3 TEMAT: jak jadę do miasta około 80km/h to samochód na 5 biegu poniżej 2 tys obrotów strasznie szarpie. (Czy może jest to wada nastawnika pompy??) 4 TEMAT: od czasu do czasu jak jadę i chce sobie przyspieszyć to samochód w ogóle nie chce jechać tak jak by bez turbiny, czasami jest też tak ze do 3200 idzie wyśmienicie a potem jest takie spowolnienie i dalej obroty idą jak bez turbo.. Ale czasami są takie dni że przejadę około 300 km i bez zarzutów I przeraża mnie coś takiego ze na odcinku 5 km czasami sobie pojadę szybciej i samochód rozpędza się tylko do 150km/h i to są właśnie w/w obroty i ani kilometra więcej.


P.S Od poprzedniego użytkownika dowiedziałem się ze do pompy paliwowej był wstawiony opornik czy coś takiego ze dawało to 12 koni więcej, fajnie się zbierał przy włączonym przycisku ale coś już przestał działać..
Ostatnio zmieniony śr lut 16, 2011 19:35 przez soki199224, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grzester
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: wt sie 10, 2010 15:06
Lokalizacja: Baćkowice

problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.

Post autor: grzester » śr lut 16, 2011 17:03

co do kilku tematow to zacznij od filtrow kolego


mkII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p4394292" onclick="window.open(this.href);return false;

soki199224
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sie 19, 2010 14:33

Re: problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.

Post autor: soki199224 » śr lut 16, 2011 19:30

co jak co ale filtry były wymieniane jakieś 6 tys temu (około 3 miesięcy). Tyle że te szarpanie na 5 biegu to było od początku jak go kupiłem...:( Proszę o pomoc bo szkoda mi tego auta jak sie tak męczy..;(



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.

Post autor: guziolek » czw lut 17, 2011 10:44

Może być tak, że ten opornik się spalił i bruździ coś w ustawieniach dawki paliwa.
Co do tego zamulania i jazdy bez turba, to polecam temat na górze strony o notlaufie. Świece żarowe wymienione, bo jak nie to bym sprawdzał czy grzeją.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

problem z odpaleniem, szarpanie i brak mocy.

Post autor: munior » czw lut 17, 2011 13:29

guziolek pisze:Może być tak, że ten opornik się spalił i bruździ coś w ustawieniach dawki paliwa.
Brużdzi to on jak jest ,a nie jak go nie ma :grin: Bez związku z problemem ,jakby sie spalił ,rozłaczył ,to by było tak jak bez niego ,czyli normalnie
guziolek pisze:Co do tego zamulania i jazdy bez turba, to polecam temat na górze strony o notlaufie
To racja.
soki199224 pisze:więc jak po nocy chcę go odpalić podgrzewam świece i trochę długo kręci i ciężko a jak odpali to powstaje czarna chmura i nierówno pracuje tak jakby na 3 cylindry i obroty są nie równe a jak jest ciepły to ładnie odpala.
To mogą być swiece .ew.coś z paliwem
soki199224 pisze: dzisiaj po południu umyłem samochód i pojechałem do domu po 5 minutach miałem jechać na miasto lecz przedłużyło się to o 10 minut ponieważ włożyłem kluczyk przekręcam a tu nic się nie pojawia na desce żadna kontrolka więc myślę spróbuje go odpalić ale jedyne co działało to rozrusznik.
Brak styku ,prawdopodobnie kostka stacyjki
soki199224 pisze:jak jadę do miasta około 80km/h to samochód na 5 biegu poniżej 2 tys obrotów strasznie szarpie. (Czy może jest to wada nastawnika pompy??) 4 TEMAT: od czasu do czasu jak jadę i chce sobie przyspieszyć to samochód w ogóle nie chce jechać tak jak by bez turbiny,
Prawdopodobnie brudny nastawnik ,jak chcesz być pewien odepnij wtyczkę impulsatora w skrzyni


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości